JamNewsImage14195281

درست وقتی که در سه روز مداوم ، خبر سه خرید مناسب برای استقلال در خبرگزاری ها پخش شد ، به دستور وزیر ورزش استقلال از ادامه ی خرید یا به قول خودشان ، ریخت و پاش کردن منع شد.

به گزارش استقلال نیوز، این سناریو سال قبل هم به گونه ای دیگر اتفاق افتاد.
 هنگامی که وزارت ورزش حاضر نشد 1 میلیارد پول بابت مربی خارجی استقلال بدهد ، و یک میلیارد نقد به حساب برانکو ، سرمربی تیم مقابل ریخت .

امسال هم همین اتفاق به گونه ای دیگر افتاد و استقلال در مسیر نقل و انتقالات دستوری دریافت کرد که از خرید آن ها در نقل و انتقالات جلو گیری کند.

اما در تیم مقابل ، چندین خرید میلیاردی اتفاق افتاده است اما وزارت و در راس آن محمود گودرزی سکوت را جایز دیده اند و به قولی "ککشان نمیگزد" .

سید جلال حسینی که پارسال از نفت تهران 1 میلیارد و دویست میلیون دریافت کرد و امسال طبق گفته ی برخی ، 1 میلیارد و 700 میلیون از تیم سرخپوش میگیرد.

امیری که در این روزها بسیار پر سر و صدا بوده و برای دو سال نزدیک 2 میلیارد و نیم دریافت میکند

انصاری ، خرید جدید و دیگر آن ها نزدیک 800 میلیون دریافت میکند.

دیگر برای هواداران استقلال عادی شده است این همه تبعیض..
تبعیضی که باعث ده سال حقارت و نگرفتن جام توسط تیم دوم پایتخت شده چون در زمین مسابقه ، حقیرترین هستند.

در این سالها تیمهایی مثل استقلال خوزستان و فولاد و سایپا قهرمان شدند ، اما تیم هایی که با پول های مورد دار بسته شدند , حتی در سالهایی که بیش از این ها هم خرج میکردند ، دوازدهم و هفتم و نهم شدند.

در آخر ، از آقایانی که نگران نقل و انتقالات تیم محبوبشان بودند و در حال حاضر خرید های میلیاردی انجام دادند تقاضا داریم که دست از سر استقلال بردارند و شرشان را کم کنند تا استقلال با مربی محبوب خود و حمایت هوادارن به کار خود ادامه دهد.

قطعا در این بین ، هواداران استقلال آقایان را با وجدان خود تنها میگذراند و آن هارا به خدا واگذار میکنند.

ما هواداران استقلال به لطف خدا و تلاش کادر فنی و بازیکنانی که به آن ها اعتماد شده ، تا آخرین لحظه از قهرمان آسیا دفاع میکنیم تا به زودی دوباره ثابت کنیم که پولهای مورد دار میلیاردی کارساز نیست و آن که سرنوشت را رقم میزند ، آقایان بدهکار 500 میلیاردی نیستند بلکه خالق جهان است.

 

مسئولیت نوشته به عهده ی نویسنده ی مطلب است و سایت استقلال نیوز هیچ مسئولیتی در مورد این نوشته ندارد.

دیدگاه‌ها  
فائزه آبی
+1 #1 فائزه آبی 1395-03-22 15:51
عالی بود دمت گرم اقای نویسنده
نقل قول کردن
آ
-2 #2 آ 1395-03-22 17:31
سال قبل که کرار جاسم و رحمتی رو برای چندمین بار و با قیمت بالا خریدید و یا مهاجمی که از نظر نام و نشان از طارمی پر آوازه تر بود ویا دو سال قبل که یکسری از ستاره ها به تیم شما و سپاهان رفتند حرفی نزدید .....
نقل قول کردن
saeed-taji
+2 #3 saeed-taji 1395-03-22 22:02
به نقل از آ:
سال قبل که کرار جاسم و رحمتی رو برای چندمین بار و با قیمت بالا خریدید و یا مهاجمی که از نظر نام و نشان از طارمی پر آوازه تر بود ویا دو سال قبل که یکسری از ستاره ها به تیم شما و سپاهان رفتند حرفی نزدید .....

خب شما هم اونسالها با رویانیان و کارت سوخت بازیکن میخریدید یعنی شما خرید نداشتید پارسال هرچند همین کادر خارجیتون کلی هزینه داره
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار