asia champions league logo 72722

امروز خبری مبنی بر تایید شدن سهمیه 2+2 ایران در جام باشگاهای آسیا در رسانه ها پیچید که البته عده ای از مسئولان فدراسیون این خبر را تکذیب کردند اما با توجه به نتایج ضعیف تیم های ایرانی در جام باشگاهای آسیا ، این اتفاق دور از امکان نیست.

به گزارش استقلال نیوز ، تیم استقلال باید در مرحله ی دوم مقدماتی ، با تیم های درجه دو و سه ی آسیا در تهران بازی کند و پس از شکست دادن این حریفان , به مرحله ی پلی آف آسیا صعود کند.

با توجه به محتمل بودن صعود استقلال به مرحله ی پلی آف ، شرایط حریفان احتمالی استقلال ، برای صعود به دور گروهی جام باشگاهای آسیا در سال 2016/2017 را مورد بررسی قرار دادیم.

استقلال پس از صعود از مرحله ی دوم مقدماتی ، در خانه ی حریف به مصاف یکی از تیم های ، الوحده امارات ، تعاون عربستان و یا الجیش قطر میرود.

الوحده ی امارات در فصل گذشته ی لیگ امارات با 26 بازی ، 13 برد ، 4 مساوی و 9 باخت ، با کسب 43 امتیاز در رده ی سوم جدول رده بندی لیگ امارات قرار گرفت.

دنیلسون ، هافبک برزیلی و سابق آرسنال با 28 سال سن و جورج والدیویا , هافبم هجومی شیلیایی الوحده , از معروف ترین بازیکنان این هستند.
همچنین اسماعیل متر با سابقه از بازیکنان الوحده محسوب میشود.

تیم تعاون در لیگ عربستان کار خود را با 26 بازی و کسب 13 برد ، 6 مساوی و 7 باخت و 45 امتیاز به پایان رساند و در رده ی چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.
سندرو مانوئل برزیلی , گران ترین بازیکن این تیم محسوب میشود.


اما تیم الجیش قطر شاید نام آشنا ترین و شاید میتواند سخت ترین حریف ممکن در این  دور از مسابقات برای استقلال باشد.
الجیش قطر در لیگ ستارگان قطر با 26 بازی ، 14 برد  6 مساوی و 6 باخت با 48 امتیاز در رده ی دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

از بازیکنان شاخص این تیم میتوان به لوکاس مندز ، دفاع وسط سابق مارسی فرانسه ، حامد الله فوروارد گلزن و مراکشی الجیش و روماریو ، فوروارد برزیلی این تیم نام برد.

بی شک تیم استقلال با رد کردن مرحله ی مقدماتی , کار آسانی در مرحله ی پلی آف ندارد و به هیچ وجه نباید حریف خود را دست کن بگیرد.

به امید موفقیت استقلال در فصل جدید لیگ برتر و آسیا.

دیدگاه‌ها  
arsenal
0 #1 arsenal 1395-04-06 02:08
تیمی که میخواد قهرمان آسیا بشه باید به فکر تیم های شرق آسیا باشه و این تیم های عربی اصلا برایش مهم نباشه امیدوارم با وجود علی منصوریان تیم یکدستی ببینیم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار