20150511084049cb 1

هنوز چند روز از جدایی دو بازیکن تیم دوم پایتخت نمی گذرد که امروز وکیل یکی از بازیکن های جدا شده مطلبی را منتشر کرد تا حال و روز فوتبال و تیم دوم پایتخت به خوبی نمایان شود!

 

به گزارش استقلال نیوز در مطلبی که مدیر برنامه(حالا دیگر پیشین) یکی از بازیکن های جدا شده تیم دوم پایتخت منتشر کرد به جمله برخوردیم که بسیار تامل بر انگیز است!

متن مورد نظر را یک بار با هم مرور خواهیم کرد:

""یک روز بعد دوباره طارمی با من تماس گرفت و قرار شد همدیگر را ببینیم. آنجا هم رضا نورمحمدی و دوست دیگری حضور داشت. دوست مهدی و خود او گفتند که شب قبل، بعد از بازی‌های جام ستارگان به رستوران یکی از دوستان هدایتی رفته‌اند. ظاهراً خداداد عزیزی هم آنجا بوده است.(اعداد و ارقامی که در ادامه ذکر می‌کنم به نقل از طارمی و دوست اوست و من چون در جلسه نبوده‌ام صرفا آنها را بازگو می‌کنم). گفتند هدایتی اعلام کرده به باشگاه برو و مذاکره کن. حدود یک و نیم میلیارد یا حتی دو میلیارد ممکن است توافق کنید، چون من هماهنگی لازم را انجام داده‌ام. حدود 30 یا 40 درصد را هم پیش‌پرداخت خواهی گرفت و مطالبات قبلی‌ات هم تسویه می‌شود. آن‌گاه تا سقف پیشنهاد تیم روسی (حدود سه و حتی چهار میلیاردتومان) را هم من به شما می‌دهم. اگر مبلغ باشگاه کمتر از این هم بود من مابه التفاوت تا این سقف را پرداخت می‌کنم. (گویا این صحبت‌ها در دو جلسه مجزا مطرح شده بود که در یکی از آنها خداداد عزیزی هم حضور داشته است). آنجا خداداد عزیزی گفته بود که حاجی بگذار این بچه به زندگی‌اش برسد. این پول‌ها قابل پرداخت نیست. هدایتی گفته چک رمزدار می‌دهم. اگر چک را هم قبول ندارید می‌رویم منزل ما دلار و یورو می‌دهم.""

اینکه شخصی می خواهد به تیم محبوب خود کمک مالی کند بسیار ارزشمند است و ما در این مورد حرفی نداریم اما بحث ما این است که رقم پیشنهادی به یک بازیکن لیگ برتری 4 میلیارد در نظر گرفته شده، آن هم در حالی که استقلال تهران پس از چند خرید معقول توسط رسانه های وابسته به تیم دوم پایتخت آنچنان مورد حمله قرار گرفت که گویی تمام مشکلات اقتصادی ورزش مملکت با خریدهای تیم استقلال شکل گرفته!

اینکه برای یک بازیکن لیگ برتری که مثل روز روشن بود پیشنهاد بزرگی ندارد اینچنین رقم و ارقامی پیشنهاد می شود آیا نشان از پاکی فوتبال است؟

آیا به راستی باشگاه مذکور برای ثبت قرارداد بازیکنان دیگری که به خدمت گرفته سقف قرارداد را رعایت کرده یا تعصب و عشق به تیم محبوب باعث شده بعضی از بازیکن ها به یک شبه رنگ تیم محبوب خود را عوض کنند؟

آیا نباید با وجود اینچنین پیشنهادهایی منتظر آشوب در بازار نقل انتقالات بود؟

آیا بهتر نیست اصحاب رسانه و عاشقان تیم مذکور امروز وجدان خود را قاضی کنند؟

آیا یک باشگاه با اعلام قرارداد 600-700 میلیونی که مثل روز روشن است با این شکل رفتارها نمی تواند واقعی باشد، می تواند ادعای اقتصاد مقاومتی و ....کند؟

و در آخر هر هواداری می تواند بر اساس توان مالی خود به هر شکلی که می خواهد به تیم محبوب خود کمک کند چه  پشت این کمک ها عشق به تیم محبوب باشد چه کسب محبوبیت ولی بهتر است دیگر آویزان به واژه بی نوای "فوتبال پاک" نشویم.

 

دیدگاه‌ها  
siroan
+1 #1 siroan 1395-04-11 05:21
ایول آقا مهدی .حرف حق رو زدی. در واقع تیم دوم پایتخت پاس هستش چون قهرمانی آسیا داره. خدا جای حق نشسته این پولای دولابی حق من و امثال منه. که برای فرار از مالیات داره سر لنگیا کلاه میزاره. در صورتی که فقط بلوف میاد پول هم نمیده.
نقل قول کردن
arsenal
0 #2 arsenal 1395-04-11 14:22
مطلب دقیق و درستی بود باید اطلاع رسانی بشه
نقل قول کردن
داریوش همیشه قرمز
0 #3 داریوش همیشه قرمز 1395-04-12 04:10
سلام به تمام دوستان ابی .از تمام هواداران دو تیم بزرگ پایتخت خواهش میکنم در نظراتتون نهایت ادب وجوانمردی رو درنظر بگیرید واقعا زشته که ادم وقتی یه چرخی تو نظرات دوسایت ابی وقرمز میزنه خجالت میکشه بگه هوادار این تیمهاهستش فرقی نمیکنه از هردو طرف بدترین ورکیک ترین حرفها رو میبینه انسان باید در رقابت هم جوانمرد باشه وراجب رقیبش با ادب ومتانت صحبت کنه چون سزای کلوخ اندازسنگه .به امید روزی وقتی یه سر میره تو این نظرات جز ادب وبزرگی هوادار چیزی نبینه وخبری از هوادارنما نباشه زنده باد هوادار جوانمرد در پایان یک خواهش از سایت ابی وقرمز داشتم خواهش میکنم از چاپ نظرهای که به تیم مقابل چه ابی چه قرمز بی احترامی میکنن خوداری کنن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار