1827521

به گزارش استقلال نیوز ، در ادامه ی اختصاصی قبلی سایت ، با انتقاد از پست اینستاگرامی بازیکن دهه های قبل یک تیم که  با فراموش کاری خود و گذشته ی خود  ، دهن به توهین به پر افتخار ترین تیم ایران گشوده است , لازم دیدیم که چند نکته را یاد آوری کنیم

بی شک بازیکنان و اسوه های اخلاق زیادی در تیم های سرخابی و دیگر تیم های ایران هستند که با شرف کامل و بدون به کار بردن لفظ توهین آمیز ، به هواداری از تیم سابق و محبوب خود میپردازند اما یکی از پیشکسوتان برای جلوگیری از فراموش کردنش ، هر روز به اصطلاح پاچه ی عزت یک نفر را میگرد ، دوباره دهن به توهین باز کرده است.

لازم به یاد آوری است که استقلال در سالهای اخیر با پر کردن ورزشگاه در بازی استقلال و سپاهان ، استقلال و الهلال ، استقلال و اف سی سئول و پر تماشاگر ترین بازی این فصل (به جز دربی) یعنی استقلال و ملوان ، بدون خرید بلیط ورزشگاه و بر خلاف  هوادارانی تیم هایی که به عشق ساندیس و بلیط مجانی   پا به ورزشگاه میگذارند ، هنوز هم ادعای پر هواداری دارد اما هیچ گاه "شور هواداری" جای "شعور هواداری" را پر نمیکند و هیچ گاه تعداد زیاد هوادار باعث کسب جام و افتخار نمیشود.


لازم به یاد آوری است که استقلال مبرا از هواداران بی شخصیت ، با همان تعداد کم هواداران  صدر نشین میماند تا ثابت کند بیش از پیش بالای سر تیمهایی که فینال آسیا را به چشم ندیده اند ، ایستاده است.

لازم به ذکر است که اگر 10 هزار هواداران تیمی برای دیدن یک مسابقه در جام شهدا می آیند , دلیل بر پر هواداری نیست بلکه دلیل آن حسرت ده ساله ای هست که از ندیدن حام بر دلشان نقش بسته.
آمدند که جام ببینند ، حتی اگر جام آن در بازارهای قدیمی تهران دانه ای 5 هزار تومان به فروش برسد اما داغ همان جام هم به دلشان ماند.
آمدند که نام شهدا را زنده کنند اما وقتی فهمیدند لایق ای جام نیستند ، باز هم حرمت شهدا را نگه نداشتند و در آن مسابقه شروع به فحاشی و به رخ کشیدن شخصیتشان کردند.

یادشان رفته که هوادارانشان در بازی های خانگی امسال با رایگان شدن بازی ، حتی نصف ورزشگاه را پر نکردند

به همین جهت خبر گزاری استقلال نیوز ، با دفاع از حق هواداران تیم دو ستاره ی آسیا , از رسانه هایی که چندین سال رنگ آن ها مشخص است و از اسوه های بی اخلاقی تیم حریف ، تقاضا دارد که مشکلاتشان را بین خودشان حل کنند و بدون توهین به تیمی که حسرت فینال آسیا بر دل هوادارانش نمانده ، با هم بجنگند و بی اخلاقی هایشان را به رخ همدیگر بکشند.

نویسنده:محمد آبی دل

 

 اخبار مرتبط

اختصاصی استقلال نیوز/وقتی بی اخلاق نماد اخلاق می شود

 

دیدگاه‌ها  
sobhan
+5 #1 sobhan 1394-11-10 16:37
تو پست قبلی هم گفتم این یارو اصلا معلوم نیست تو چه فازی تشریف داره آدم حسابش نکنید فکر میکنه واسه خودش کسی شده
نقل قول کردن
لنگ بی افتخار
+4 #2 لنگ بی افتخار 1394-11-10 16:43
باز کدام لنگی شعور و فرهنگ باشگاهشون رو فریاد زده؟!! این جماعت عقلشون در حد جلبگ هم نیست
نقل قول کردن
Mohammad
+2 #3 Mohammad 1394-11-10 19:04
لنگیه زیقییی
نقل قول کردن
Metti Totti
+1 #4 Metti Totti 1394-11-10 23:15
حسرت جام رو خیلی باحال گفتی.. دمت گرم..
دونه ای 5هزار تومان؟؟؟!!! به قران این جام ها رو فله ای می فروشن دونه ای 2زار!!! :lol:
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار