logooo

رقابت های یورو 2016 با تمام اتفاقات خوب و بد، شادی ها و غم ها و تمام مخالفت ها و موافقت ها در مورد نحوه برگزاری با قهرمانی ناپلئونی پرتغالی ها به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، رقابت های یورو 2016 فرانسه با قهرمانی تیم ملی پرتغال به پایان رسید. در این گزارش آمار و اطلاعاتی جالب از دیدارهای برگزار شده را مرور کرده و بهترین های این تورنمنت مهیج را به شما معرفی می کنیم.

 

تیم منتخب یورو:

تیم منتخب یورو 2016 توسط 13 نفر از اعضای گروه فنی یوفا که افرادی نظیر سر آلکس فرگوسن، توماس شاف، دیوید مویس و.. را شامل می شد، انتخاب شد. (سیستم 1-3-2-4)

دروازبان: روی پاتریسیو(پرتغال)

مدافعان: جرومه بواتنگ(آلمان)، په په(پرتغال)، یوشا کیمیچ(آلمان)، رافائل گوئِرِیرو(پرتغال)

هافبک ها: تونی کروس(آلمان)، جو آلن(ولز)، آرون رمزی(ولز)، دیمیتری پایت(فرانسه)، کریستیانو رونالدو(پرتغال)

مهاجم: آنتوئین گریزمان(فرانسه)

tott

بهترین بازیکن:

آنتوئین گریزمان مهاجم تیم ملی فرانسه ستاره بی چون و چرای این رقابت ها بود. او با 6گل زده و 2 پاس گل نقش زیادی در رسیدن میزبان به فینال رقابت ها داشت.

Gerizmann

 

بازیکن جوان:

عنوان بازیکن جوان رقابت ها به پدیده 19 ساله پرتغالی ها رسید. رناتو سانچز که اوج درخشش او در بازی مقابل لهستان در مرحله 1/8نهایی رقابت ها بود که هم گل تساوی پرتغال را در آن بازی به ثمر رساند و هم در ضربات پنالتی موفق به گلزنی شد.

young man

 

بهترین دروازبان:

روی پاتریسیو دروازبان 28 ساله و 190 سانتی متری تیم ملی پرتغال و باشگاه اسپورتینگ با درخشش در دیدار فینال و بالاتر از هوگو لوریس فرانسوی بهترین دروازبان این جام شد.

rui

 

مجموع بازی ها و گل های زده شده:

در رقابت های این دوره که به میزبانی فرانسه برگزار شد در مجموع 51 دیدار برگزار شد که در این دیدارها 108 گل به ثمر رسید. میانگین 2/12 گل زده در هر دیدار و هر 44 دقیقه یک گل برای این دوره به ثبت رسید. پر گل ترین بازی این جام پیروزی 5 بر 2 فرانسه مقابل ایسلند در 1/4 نهایی یورو بود.

photo 2016 07 12 08 19 12

 

دقایق به ثمر رسیدن گل ها:

بیشترین تعداد گل های زده شده در یورو 2016 مربوط می شود دقایق 46 تا 60 بازی ها(15 دقیقه آغازین نیمه دوم) که در این دقایق 21 گل به ثمر رسید. در وقت های تلف شده نیمه اول تنها یک گل به ثمر رسید ولی در وقت های تلف شده نیمه دوم 9 گل به ثبت رسید.

نکته بسیار جالب اینکه هر 2 گلی که در 30 دقیقه وقت های اضافی این رقابت ها به ثمر رسیده مربوط به پرتغال، قهرمان رقابت هاست.

ht goalScores

2nd goalScores

 

بهترین خط حمله و دفاع:

بهترین خط حمله این رقابت ها بی شک در اختیار میزبان بود. خروس ها 13 گل در 7 بازی به ثمر رساندند و با میانگین 1/86 گل در هر بازی در فاز هجومی بهترین تیم این رقابت ها بودند. البته آنها در این دیدارها 5 گل نیز دریافت کردند که میانگین 0/71 گل خورده در هر بازی برای آنها به ثبت رسید.

در فاز دفاعی اما ایتالیایی ها با 2 گل خورده در 5 دیدار و میانگین 0/5 گل خورده در هر بازی بهترین بودند و بعد از آنها آلمان ها با 3گل خورده در رتبه بعدی قرار گرفتند.

Goal1

 

 آقای گل:

آنتوئین گریزمان مهاجم 25 ساله فرانسوی ها با 6 گل زده در 555 دقیقه ای که در این تورنمنت در زمین مسابقه حاضر بود مقتدرانه آقای گل رقابت ها شد. او 4 گل از 6 گل را با پای چپ و 2 گل را با ضربه سر به ثمر رساند.

نکته قابل توجه در این آمار حضور 625 دقیقه ای رونالدو و 706 دقیقه ای نانی در بازی های یورو بوده که هر کدام در این مدت زمان حضور در زمین موفق به زدن 3 گل شدند. پرتغالی ها در 3 بازی از 4 بازی مرحله حذفی در پایان 120 دقیقه موفق به پیروزی شدند.

photo 2016 07 12 10 00 56

 

بهترین پاسور:

بهترین پاسور رقابت های یورو 2016 کسی نیست جز ادن هازارد کاپیتان تیم ملی بلژیک. هر چند بلژیکی ها خیلی زود و در مرحله 1/8نهایی توسط ولز از دور رقابت ها کنار رفتند اما ادن هازارد با دادن 4 پاس گل در 4 دیدار و میانگین 1 پاس گل در هر بازی بهترین پاسور این رقابت ها شد.

Assist

 

بهترین تیم ها از نظر پاسکاری:

بازیکنان تیم ملی آلمان با 4020 پاس بیشترین تعداد پاس را در این بازی ها به نام خود ثبت کردند اما از نظر دقت ارسال پاس اسپانیایی ها عملکرد بهتری داشتند و با 91% پاس درست صدرنشین جدول ارسال پاس شدند.

Pass

 

 

بیشترین سیو یا دفع توپ توسط دروازبانان:

هانِس هالدورسون دروازبان تیم ملی ایسلند با 27 سیو بیشترین آمار را در این زمینه به خود اختصاص داد. بعد از او پاتریسیو و کورتوئیس دروازبانان بلژیک و پرتغال با 20 سیو در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

saveee

 

 کمترین و بیشترین گل خورده دروازبانان:

بدون شک جیان لوئیجی بوفون افسانه ای که در دیدار مقابل آلمان با 38 سال و 6 ماه و 4 روز اولین بار دروازه خود را در 4 دیداری که در این تورنمنت درون دروازه ایتالیا قرار گرفته بود، باز شده دید از این حیث با میانگین 0/25 گل خورده در صدر جدول قرار گرفت.

یان سومر(سوئیس) 2 گل در 4 بازی دریافت کرد، فابیانسکی(لهستان) 2 گل در 3 بازی و مانوئل نویر(آلمان) 3 گل در 6 بازی.

هانِس هالدورسون(ایسلند) با 9 گل بیشترین گل را در این رقابت ها دریافت کرد و گابُر کرالی 40 ساله(مجارستان) با دریافت 8 گل بعد از او قرار گرفت.

boffun

 

 قهرمانان یورو از ابتدا تا کنون:

اسپانیا با 4 قهرمانی پر افتخارترین تیم یورو است و آلمان ها 3 قهرمانی در رده بعدی قرار دارند. پرتغال با قهرمانی در یورو 2016 برای اولین بار به این عنوان دست پیدا کرد.

در عکس زیر نتایج فینال ها و قهرمان های تمامی ادوار یورو را مشاهده می کنید.

championsss

 

 

 

دیدگاه‌ها  
اس اسی
+1 #1 اس اسی 1395-04-22 12:38
خیلی خوب بود...مرسی ... فک میکنم هیچ سایت و نویسنده ای چنین حوصله ای به خرج نده.. دست مریزاد به نویسنده ی این مطلب آقا مهدی گل
نقل قول کردن
saeeid.t
+1 #2 saeeid.t 1395-04-22 12:45
خوشم اومد آقا با اجازه ما تو کانال خودم مطلب شما را میزارم راضی باشید :-)
نقل قول کردن
arsenal
+1 #3 arsenal 1395-04-22 15:42
داداش حال دادی خدایی ایول داری بخدا لایک زیاد
نقل قول کردن
siroan
+1 #4 siroan 1395-04-22 16:00
حیف المان و ایتالیا که حذف شدن. مرسی آقا مهدی از مطلب زیبات که لذت بردم از خوندنش. اولین سایت بودین که امار و اطلاعات دقیق جام پانزدهم رو کار کردین.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار