frank de boer

فرانک دی بوئر سرمربی هلندی اینتر از سمت خود اخراج شد تا موقتا دستیاران او سکان هدایت اینتر میلان را بر عهده بگیرند.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، فرانک دی بوئر 46 ساله پس از پشت سر گذاشتن 11 هفته از سمت خود در تیم اینتر برکنار شد تا دوران سیاه باشگاه پر طرفدار ایتالیایی بازهم آغاز شود.

دی بوئر در طول این فصل با قبول 5 شکست و 2 تساوی و 4 پیروزی نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد تا بر خلاف همتای میلانی خود جایگاه قابل قبولی در جدول سری آ نداشته باشد. 

اینترناتسیوناله در هفته اول سری آ با نتیجه 2-0 در زمین کیه وو شکست خورد تا هواداران اینتر از همان هفته اول پیش بینی فصل سخت را داشته باشند.

در هفته دوم دی بوئر و شاگردانش با تساوی 1-1 مقابل پالرمو متوقف شد تا سران باشگاه اینتر اولین اخطار را در همان هفته دوم به سرمربی خودشان نشان دهند.

اما هفته سوم تیم تازه به سری آ صعود کرده پاسکارا نتوانست ناکامی دی بوئر را تکمیل کند و با نتیجه 2-1 مقابل اینتر شکست خورد تا وضعیت کمی برای دی بوئر بهبود یابد.

اینتر در هفته چهارم کار بزرگی کرد و یونتوس مدعی را با نتیجه 2-1 شکست دهد تا هواداران اینتر نتایج ضعیف اول فصل را فراموش کنند.

در ادامه شاگردان دی بوئر از هفته پنجم در زمین امپولی به برتری 2-0 دست پیدا کردند تا شرایط کاملا تغییر کند و اینتر قعر نشین به یکباره به رتبه های بالای جدول صعود کند.

اما روزهای خوش برای دی بوئر با تساوی 1-1 مقابل بلونیا از هفته ششم سری آ خیلی زود پایان یافت تا بازهم استارت ناکامی زده شود.

اینتر هفته هفتم را با شکست 2-1 در زمین رم به پایان رساند تا رتبه این تیم در جدول وضعیت نامساعدی داشته باشد.

کالیاری حریف بعدی اینتر بود که توانست در هفته هشتم این تیم را در خانه شکست بدهد تا شروع اعتراضات هواداران اینتر از همین بازی آغاز شود.

هواداران اینتر با تجمع در محل باشگاه از اریک توهیر مدیر عامل خود تعویض دی بوئر را درخواست کردند که با واکنش منفی مدیر لهستانی این باشگاه مواجه شدند.

هفته نهم دی بوئر نگون بخت مقابل آتالانتا هم نتیجه نگرفت و با شکست 2-1 حکم برکناری خود را تا حدودی امضاء کرد.

هفته دهم اما اینتر موفق شد تورینو را با ترکیبی پر از غایب شکست بدهد تا برکناری دی بوئر کمی به تعویق بی افتد.

اما سران باشگاه اینتر که به هیچ وجه از نتایج کسب شده رضایت نداشتند منتظر شکست احتمالی مقابل سمپدوریا از هفته 11 سری آ شدند و به خوبی انتظار آنها به حقیقت پیوست و اینتر با نتیجه 1-0 مقابل سمپدوریا انتهای جدولی شکست خود تا امروز رسما خبر اخراج مربی هلندی اینتر اعلام شود.

هواداران اینتر در فضای مجازی از این تصمیم مدیران باشگاه حمایت کردند و خواهان انتخاب فرد شایسته برای هدایت تیمشان شدند.

گزینه های احتمالی لئوناردو و لورن بلان هستند که اعضای باشگاه اینتر روی آنها نظر مثبتی داشته اند.

حالا باید دید در هفته های که همشهری اینتر یکه تازی میکند آیا روزهای خوش اینتر مجددا شروع خواهد شد و 12 تیم برتر قرن به جایگاه مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار