Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/footnall_jahan/Ekhtesasi_Khareji/Permier_League/Ekhtesasi_Tak_bazi/Arsenal_Leicester_Feb2016/2332045_w1.jpg'
There was a problem loading image 'images/footnall_jahan/Ekhtesasi_Khareji/Permier_League/Ekhtesasi_Tak_bazi/Arsenal_Leicester_Feb2016/2332069_w1.jpg'

Arsenal vs Leicester

به گزارش استقلال نیوز، در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه امارات شهر لندن دو تیم بالای جدولی آرسنال و لسترسیتی به مصاف یکدیگر رقتند.

 

در یکی از مهم ترین دیدارهای این هفته آرسنال در ورزشگاه اختصاصی خود 2 بر یک مهمان صدر جدولی خود لسترسیتی را شکست داد تا اختلاف در صدر جدول به حداقل برسد.

در این بازی ابتدا لسترسیتی با گل جیمی واردی در دقیقه 45 که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید از میزبان خود پیش افتاد.اخراج دنی سیمپسون در دقیقه 54با دریافت دومین کارت زرد به فاصله 5دقیقه که منجر به ده نفره شدن روباه ها مقابل توپچی های لندنی شد، کار شاگردان آرسن ونگر برای بازگشت به بازی را آسان تر کرد. در ادامه و در دقیقه 70 تئو والکات گل تساوی را برای آرسنالی ها به ثمر رساند و در دقیقه 95 با ارسال مسوت اوزیل، دنی ولبک گل برتری آرستالی ها را به ثمر رساند تا آرسنالی ها در واپسین دقایق بازی یک پیروزی بزرگ را ازآن خود کنند.

ترکیب آرسنال: پتر چک،‌ پر مرته‌ساکر، ‌ناچو مونرئال،‌ لورنت کوشیلنی(کالوم چمبرز 45)، ‌هکتور بلرین،‌ آرون رمزی،‌ آلکس چمبرلین(دنی ولبک 83)، مسوت اوزیل، فرانسیس کوکلین(تئو والکات 61)، اولیویه‌ژیرو،‌ آلکسیس سانچز

ترکیب لسترسیتی: کسپر اشمایکل، وس مورگان،‌ دنی سیمپسون،‌ کریستسن فوچس،‌ روبرت هوت،‌ ان گولو کانته،‌ مارک آلبرایتون(اندی کینگ 83)،‌ دانیل درینک‌واتر، جیمی واردی،‌ شینجی اوکازاکی(دمارای گری 61)،‌ ریاض محرز(مارکین واسیلفسکی 58)

با این نتیجه لسترسیتی 53امتیازی شد ولی همچنان در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و آرسنالی ها با 51امتیاز موقتا" به رده دوم جدول صعود کرد.

2332029 w1

original

2332045 w1

2332068 w1

2332051 w1

2332069 w1

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار