cr7romaبه گزارش استقلال نیوز امشب در شب دوم مرحله 1/8نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیکو شهر رم دو تیم آاس رم و رئال مادرید به مصاف هم می روند. نگاهی داریم به صحبت های کریستیانو رونالدو در کنفرانس خبری پیش از این بازی و عکس هایی از تمرینات دو تیم.


کریستیانو رونالدو: برای رهبری حمله به آاس رم همه چیز در رئال مادرید فوق العاده پیش می رود، او فرانچسکو توتی را شخصیتی تأثیرگذار می داند و از رفاقت مسی، نیمار و لوئیس سوارز می گوید.

 

رئال مادرید در فرم ایده آل
ما تلاش زیادی می کنیم تا در بهترین فرم باشیم، در سه هفته گذشته تیم کارش را به خوبی انجام داده و همه چیز فوق العاده است. اما لیگ قهرمانان برای بازیکنان و باشگاه ها فرق دارد و مهم است. مقابل رم ما بازی سختی داریم اما طبق معمول ما برای پیروزی به میدان می رویم.
نیاز به برد و پیروزی
وقتی شما برای رئال مادرید بازی می کنید، همه بازی ها اهمیت دارند، برای ما لیگ قهرمانان، لالیگا و کوپا دل ری (جام حذفی) فرقی ندارد. من از بازی لذت می برم و برای پیروزی تیم تلاش می کنم. صرف نظر از بازی و مسابقه، همواره هدفم انجام درست وظایفم می باشد. ما می خواهیم با ارائه بازی همیشگی خودمان مقابل تیم خوب رم که از حمایت هوادارنش برخوردار است پیروز این دیدار شویم.

بازی رم – رئال مادرید
من با گفته لوسیانو اسپالتی که گفته شانس دو تیم برای پیروزی 50-50 است موافقم. باید ببینیم در بازی چه پیش می آید.

فرانچسکو توتی نماد آاس رم
فرانچسکو توتی شخصیتی تأثیرگذار است. او الگوی خوبی برای همه ماست. او ثابت کرده در فوتبال سن و سال مهم نیست. اگر شما احساس خوبی از بازی کردن داشته باشید از آن لذت می برید، اگر او در این سطح خوبی که بازی می کند باشد این برای کودکان و برای فوتبال خوب است زیرا به آنها این ذهنیت داده می شود که فوتبال محدودیت ندارد.

احساسی که از بودن در رئال دارم
من  در رئال مادرید خوشحالم، چطور می توانم خوشحال نباشم؟ من از طرف هواداران بزرگی حمایت می شوم، همیشه بازی میکنم، اکثرا" گل می زنم و برای بهترین باشگاه جهان بازی می کنم. من در تیمی بازی می کنم که بیشترین تعداد قهرمانی اروپا را دارد. امسال ما در لالیگا و لیگ قهرمانان مدعی هستیم.

دوستی و رفاقت بیرون زمین
شاید رفاقت بیرون از زمین مسابقه مهم باشد مثل دوستی نیمار، مسی و سوارز؛ اما من چیزی برای گفتن دارم. برای شما مثالی می زنم. وقتی در منچستر یونایتد بازی می کردم رابطه دوستی با رایان گیگز، ریو فردیناند و پول اسکولز نداشتم، اما ما تیم شگفت آوری داشتیم که لیپ قهرمانان را برد(در سال 2008). من با گرت بیل یا کریم بنزما برای شام بیرون نمی روم (با آن ها دوستی صمیمی و رابطه نزدیکی ندارم) اما این مهم نیست، مهم آنچه در زمین مسابقه انجام می دهیم است.

r1

r2

r3

rm1

rm2

rm3

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  
لنگ جو گیر می شود
0 #1 لنگ جو گیر می شود 1394-11-28 15:53
یک حسی بهم میگه امشب رئال بازی رو میبازه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار