1022045 278

به گزارش استقلال نیوز، آندرانیک تیموریان در روز آخر نقل و انتقالات بازیکنان داخلی با قرار دادی به مدت نیم فصل به سایپا پیوست.

دیروز ظهر امروز خبری مبنی بر جلسه ی افشار زاده و تیموریان برای حضور وی در استقلال بر روی رسانه ها قرار گرفت.

افشار زاده اعلام کرد که استقلال و تیموریان بر سر مبلغ 500 میلیون تومان برای نیم فصل توافق کردند اما تنها چیزی که مانع این انتقال شده است ، در خواست تیموریان از استقلال برای پرداخت طلب 1 میلیاردی و مالیات 600 میلیونی قبل از امضای قرار داد بوده است.

در روزهایی که استقلال به حدی از بی پولی رسیده که اردوی چند روزه ی خود در تهران را لغو میکند ، آندو تیموریان انتظارات خنده داری دارد.

کسی که تمام فوتبالش را مدیون استقلال و تیم های پایه این باشگاه هست ، عادت به دل شکستن و به اصطلاح طاقچه بالا انداختن کرده است.

آندو تیموریان سال قبل هم بعد از پیوستن به تراکتور , در روزهایی که هجمه ی هواداران به سمت سرمربی استقلال بود، عشق پول خود را پشت مشکل خود با قلعه نوعی پنهان کرد تا بگوید استقلالی است.

این استقلالی بعد از شکست استقلال مقابل تراکتور ، مشت های خود را مقابل هواداران گره کرد تا بعضی از دوستان مخالف سرمربی شاید متوجه این شوند که مشکل ایشان سرمربی نیست بلکه پول کم در آن زمان استقلال بود.

همه ی ما میدانیم که آندرانیک در دو سال قبل ، بازی های خوبی را برای استقلال انجام داد اما از حق نگذریم پول خوبی هم از استقلال دریافت کرد.

اما سال قبل پول میلیاردی آندو , بازی ریالی وی برای استقلال را به دنبال داشت و تا وقتی در تراکتور سازی به پول نرسید ، به روزهای خوبش برنگشت.

گرچه پرویز مظلومی با درایت خود خط هافبک دفاعی استقلال را چنان محکم بسته است که نیازی به بازیکن دیگر نیست، اما شاید بعضی از هواداران متوجه این موضوع شوند که آندو تیموریان جایی میدرخشد که پول باشد.

آندو به سایپا رفت تا در این روزها که بی پولی استقلال سرسام آور شده ، بیش از پیش نشان دهد که اگر پا بدهد ،  پیراهن هر تیمی را میپوشد.

با آرزوی موفقیت برای کادر فنی استقلال و در راس آن ها پرویز مظلومی...

نویسنده :محمد آبی دل

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار