nf00107145 1

به گزارش استقلال نیوز انگار سوزش تساوی شب گذشته تیم دوم پایتخت"برای باند حامی اش مرهمی نداشته!

تمام اصحاب رسانه خبرگزاری،روزنامه،مجری،گزارشگرو ... را در اختیار دارند تا برای موفقیت تلاش کنند.

یه عده که تمامی بازهای تیم محبوبشان گزارشگر بازی می شوند حتی اگر شب قبل آن" بازی مهمی از لیگ قهرمانان را گزارش کرده باشند.

یه عده خبرگزاری که صبح تا شب برایشان نوشابه باز میکنند از تعریف و تمجید از بازیکن متوسط گرفته تا تشویق هواداران تیم دوم پایتخت به حضور در ورزشگاه!

همین دیروز بود فلان خبرگزاری معتبر با انتشار خبر دروغین رایگان شدن طبقه اول ورزشگاه آزادی در تلاش بود هواداران تیم دوم پایتخت حضور گسترده در ورزشگاه داشته باشند.

فلان گزارشگر در تمامی بازی های مهم امسال تیم دوم پایتخت به صورت خودجوش سکان گزارشگری را بر عهده می گیرد و تمجید از تیم متوسط شروع می شود و همین تعریف های پوشالی به باند رسانه های نوشتاری دیکته می شود.

در برنامه فوتبالی آقای x  که مجری آن برنامه است در تمامی صحنه های داوری علیه استقلال اظهار نظر غیر کارشناسی کرده و اتفاقا برای تیم دوم پایتخت همچون یک هوادار سینه سپر میکند!

در برنامه ای همچون ورزش و مردم شخصی همچون بهرام شفیعی که سابقه حضور در باشگاه دوم پایتخت را دارد برای مخاطبان کم شمارش از سود استقلال از داوری میگوید آن هم ده امتیاز و سود نا چیز تیم دوم فقط 3 امتیاز!

حال فقط به همین سه هفته گذشته نگاهی داشته باشید تیم دوم پایتخت سه هفته متوالی از داوری سود کامل برد در حالی که اشتباهات داوری در نتیجه کاملا تاثیر داشت.

هواداران استقلال توقعی از هیچ نهاد نظارتی ندارد چون به خوبی درک میکند وقتی میزبانی یک تیم را برای تیم دوم پایتخت تغییر میدهند یعنی همه چشمانشان را بسته یا خود را به ندیدن زده اند.

استقلال بزرگ شاید همچنین باند پر قدرتی ندارد ولی مطمئنا خدای بزرگ حامی اش خواهد بود آن که حق تضعیف شده استقلال و تیم های دیگر را به خوبی باز پس میدهد.

 

دیدگاه‌ها  
لنگ جو گیر می شود
+1 #1 لنگ جو گیر می شود 1394-11-30 12:29
بخدا لنگی ها امسال هیچی نمیشن اصلا تیمشون در حد بال اومدن هم نیست
نقل قول کردن
استقلال زلزله
0 #2 استقلال زلزله 1394-11-30 12:46
انشاالله همه چی درست بشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار