Bologna Vs Juventus

به گزارش استقلال نیوز، جمعه شب هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا با دیدار بلونیا و یوونتوس در ورزشگاه Renato Dall'Ara شهر بلونیا آغاز شد.

 

یوونتوس که هفته گذشته با برتری مقابل ناپولی صدرنشین سری آ شده بود، در این دیدار خارج از خانه قبل از دیدار حساس سه شنبه شب مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، به دنبال کسب سه امتیاز و حفظ صدرنشینی بود اما در پایان با تساوی بدون گل مقابل بلونیا متوقف شد.

بعد از آخرین شکست بانوی پیر در سری آ(شکست یک بر صفر مقابل ساسولو در ششم آبان ماه)، آنها 15 برد پیاپی کسب کردند و تساوی مقابل بلونیا پایانی بود بر نتایج فوق العاده آنها.

ترکیب دو تیم در دیدار دیشب:

بلونیا: آنتونیو میرانته، ایبراهیما ام بایه، آدام ماسینا(کوین کستانت 73)، دانیله گاستال دلو، دومنیکو مائیتا، امانوئله جاکرینی، آمادو دیاوارا، گادفرد دونسا، سفیر تایدر(فرانکو برینزا 82)، لوکا ریزو(آنتونی مونیر 65)، ماتیا دسترو

یوونتوس: جی جی بوفوون، استفان لیخ اشتاینر، پاتریس اورا، لئوناردو بونوچی، آندره آ بارزاگلی، کلودیو مارکیزیو، استفانو استورارو، روبرتو پریرا(خوان کوردادو 45)، پول پوگبا، آلوارو موراتا، سیمونه زازا(پائولو دیابالا 68)

 

با این تساوی یوونتوس 58 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به ناپولی 56 امتیازی صدرنشین سری آ باقی ماند. بلونیا هم با 34 امتیاز در رده دهم سری آ باقی ماند.

ناپولی در دیدار دوشنبه شب مقابل آث میلان این فرصت را دارد که صدر جدول را از یوونتوس پس بگیرد.

1

2

3

4

5

6

7

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار