Norwich vs Liverpool


به گزارش استقلال نیوز، در آغاز هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس دو تیم نوریچ و لیورپول در ورزشگاه اختصاصی نوریچ Carrow Road به مصاف یکدیگر رفتند.

 

در این بازی پرگل، جذاب و دیدنی این شاگردان یورگن کلوپ بودند که با گل دقیقه 95 آدام لانانا شاگردان الکس نیل را شکست دادند و به یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه دست پیدا کردند.

گل های این بازی را دیه دون امبوکانی در دقیقه 29, استیون نایسمیت در دقیقه 41, وسلی هولاهان در دقیقه 54 از روی نقطه پنالتی و سباستیان باسانگ در دقیقه 92 برای نوریچ و روبرتو فیرمینو در دقایق 18 و 63, ژوردن هندرسون در دقیقه 55, جیمز میلنر در دقیقه 75 و آدام لالانا در دقیقه 95 برای لیورپول به ثمر رساندند.

ترکیب نوریچ: رود، پینتو، مارتین، باسونگ، بریدی، ردموند (مارتین اولسن 70)، دورانس، هاوسون، هولاهان (یارویس 70)، نای اسمیت (جرومه 82)، امبوکانی.
ترکیب لیورپول: مینیوله، کلاین، توره، ساخو، موره نو (کالکر 90)، لوکاس، جان، هندرسون (بنتکه 76)، میلنر، ایبه (لانانا 59) ، فیرمینو.

لیورپول با این برد پرگل، با یک بازی بیشتر و 34 امتیاز موقتا" به رده هفتم لیگ برتر صعود کرد و نوریچ با این شکست موقتا" در رده شانزدهم جدول باقی ماند.

 

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار