imagest

به گزارش استقلال نیوز ، باز هم استقلال برد و باز هم تیم محبوبشان نتیجه نگرفت که عقده هایشان را مانند این ده سال ، در کری خوانی و سر پوش گذاشتن روی ضعف های تیمشان ، تسکین دهند.

 

برای استقلال و هوادارانش ، چندین سال است که عادت شده دیدن این همه بی عدالتی توسط رسانه های رنگی...

بعد از سال ها توانسته اند در مسیر قهرمانی با اتفاق های عجیب و غریب ، هم پای استقلال باشند و گوش فلک را کر کرده اند.

طبق معمول هر هفته  ، شب گذشته برنامه ی "دوشنبه ها ؛ تسکینی برای حسرت به دل ها " روی آنتن رفت.

جایی که طبق معمول بی عدالتی در صحبت های مجری برنامه موج میزد.
در حالی که هفته ی گذشته برخی از هواداران تیم سرخپوش ، تصمیم به تحریم این برنامه گرفتند، برای تسلی آن ها و در آوردن این کینه از دلشان ، عوامل این برنامه فقط مانده بود با لباس تیم محبوبشان وارد استدیو شوند.

اول از همه از اتفاقات قبل بازی آن ها چیزی گفته نشد.
جایی که میزبان جایش را با میهمان عوض میکند ؛ این بماند
جایی که مهمان تصمیم میگیرد که بیش از 10 درصد ورزشگاه مال خود باشد هم بماند
اما آن جا که هیچ صحبتی در مورد رایگان شدن بلیط هوادارانی که مهمان هستند ، از طرف برنامه ای که ادعای عدالت دارد نمیشود ، کمی مشکوک است.

در بخش کارشناسی داوری بازی تیم محبوبشان، مجری برنامه به زور میخواهد کارشناس داوری را مجاب کند که یک بازیکن حریف باید اخراج میشد.
بعد از آن تصویری به نمایش در می آید که بی شک دست بازیکن سرخپوش درون محوطه جریمه به توپ برخورد میکند اما با جمله ی " نمیشود در این صحنه نظر قطعی داد " از طرف کارشناس برنامه مواجه میشویم و مجری برنامه راحت از این صحنه عبور میکند.

در صحنه ی گل سایپا ، مجری برنامه تمام توانش را میگذارد که کارشناس داوری قبول کند که خطا اتفاق افتاده است که البته وی قبول نمیکند.

در صحنه های داوری بازی استقلال ، وقتی که کارشناس به اشتباهات داوری به سود تیم استقلال نظر میدهد ، بدون هیچ بحثی از آن عبور میکند و در صحنه ی اخراج نصرتی ، به زور میخواهد کارشناس را برای اخراج رحمتی مجاب کند.

در مورد آنالیز بازی ، استقلال را حریفی دست و پا بسته مقابل گسترش نشان میدهد در حالی که بیشتر صحنه های نیمه ی دوم آن دیدار را به نمایش میگذارد که عملا تیم استقلال بعد دو گل ، میلی به حمله کردن نداشت و بازی زیبای استقلال در نیمه ی اول را نادیده میگیرد.

در مورد رایگان شدن طبقه ی دوم آزادی باید این نکته را یاد آور شویم که این اتفاق برای اولین بار در 10 سال اخیر برای استقلال ، رخ داد

جالب اینجاست که این هفته، سومین بازی رایگان تیم دوم پایتخت در لیگ امسال است اما در خلال این برنامه ، دلیل زیاد بودن هواداران استقلال در بازی گذشته را رایگان کردن بلیط اعلام میکنند.

بعد از چند بازی که هواداران تیم محبوبشان به عشق ساندیس و بلیط مجانی نتوانستند حتی به تعداد هواداران استقلال مقابل گسترش برسند ، آقای مجری تازه یادش آمده که بلیط ورزشگاه نباید مجانی شود.
باید کاهش قیمت انجام شود اما رایگان کردن بلید درست نیست ، اما در این چند هفته ایشان کجا بودند و چرا در مورد تیم محبوبشان چنین نظری ندادند ، خدا داند.

در آخر باید یاد آوری کرد که هنوز هم که هنوز است ،استقلال بدون بلیط مجانی ، نهمین بازی پر تماشاگر دنیارا در فینال جام باشگاهای آسیا برگزار کرده است.
بدون بلیط مجانی در سال های اخیر چندین بار ورزشگاه را بیش از 90 هزار نفر پر کرده است در حالی که تیم حریف در این سالها با تمام ادعاها ، حتی یک بار هم بدون بلیط رایگان ، بیش از 60 هزار هوادار به خود ندیده است.

کادر فنی و بازیکنان استقلال بدانند که نه رسانی های رنگی و نه افراد روان پریش دیگر ، نمیتوانند استقلال را از مسیر قهرمانی خارج کنند چون عدالت واقعی از جانب خداست.
خدایی که با همه ی این بی عدالتی های بنده هایش در زمین و اتفاقات مشکوک در سالهای اخیر ، تیمشان را 10 سال در حسرت جام نگه داشته است.

دیدگاه‌ها  
لنگ جو گیر می شود
-1 #1 لنگ جو گیر می شود 1394-12-04 23:24
داداش ول کنید این یارو لنگی اشغال از قدیم با استقلال مشکل داشته همه فکر میکردند با قلعه نوعی مشکل داره ولی این با استقلال مشکل داره
نقل قول کردن
hejazi
-1 #2 hejazi 1394-12-05 00:12
لنگی پور خیلی وقته دیگه برنامش حتی ارزش دیدن هم نداره چه برسه به نقد کردن
نقل قول کردن
Mohammad
-1 #3 Mohammad 1394-12-05 02:09
یعنی از این بشر اینقدر بدم میاد از سعید شیرینی بدم نمیاد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار