شکوری

یکی از بزرگترین معضلات این روزهای فوتبال ما وجود اشخاصی با تفکر کثیف در ارکان اصلی این رشته محبوب است. 

 

به گزارش استقلال نیوز، در یاداشت های مختلف به تبعیض های چند سال اخیر وزارت ورزش در حق تیم های پایتخت اشاره کرده ایم و حقیقت آن دیگر بر کسی پوشیده نیست. اینکه مسعود سلطانی فر در این سالها به هر طریقی توانست به استقلال و هواداران آن آسیب رساند. از تغییرات مدیریتی، عدم حفظ بازیکنان کلیدی تا نبود اماکانات تمرینی کافی که همگی برای ضربه زدن به پُرافتخارترین تیم ایرانی برنامه ریزی شده است.

اما خارج از این موارد معضل اصلی قراردادن افراد وابسته به یکی تیم خاص در ارکان فدراسیون فوتبال است. این رویه پس از انقلاب اسلامی در دولت های مختلف دیده شده و اوج آن در دولت فعلی مشاهده می شود.

لیست مدیران فدراسیون

به لیست فعلی اعضای فدراسیون فوتبال در این دوره 8 ساله که نگاهی بی اندازیم به خوبی شاهد این هستیم که اکثر مسئولین درجه اول فدراسیون فوتبال از منتسبین به تیم دوم پایتخت هستند و عجیب تر اینکه حتی یک بار یکی از وابستگان به باشگاه استقلال در فدراسیون فوتبال نقشی نداشته است.

در همین چند سال اخیر مهدی تاج و دوره ریاست ایشان را که به خاطر داریم شخصی که از هیات مدیره تیم مورد حمایت دولت و وزارت ورزش به فدراسیون راه یافت. محمد مهدی نبی دیگر شخص راه یافته از هیات مدیره باشگاه مذکور است که با همان سابقه فعلا هدایت فدراسیون فوتبال را تا انتخابات بر عهده دارد و تا چند ماه قبل نیز ابراهیم شکوری که هنوز مشخص نیست با کدام لابی و کارنامه به یکباره به فدراسیون فوتبال راه یافت و پس از استعفا مهدی تاج نقش اصلی مدیریتی فدراسیون را به کمک نبی بر عهده گرفت.

اما پس از آن رسوایی تاریخی قرارداد مارک ویلموتس که رد پای تک تک این آقایان در آن دیده می شود به یکباره ابراهیم شکوری به هیات مدیره تیم سوگولی پایتخت اضافه شد تا با روش نخ نمای عوام فریبی از مجازات احتمالی فرار کند.

چه راهی برای فرار از برخورد مقام قضایی بهتر از اینکه با دلبری های سخیف و کری های کثیف برای بعضی از هواداران ساده لوح، محبوبیت بخرند و با فشار به مقامات بالاتر از مجازات احتمالی قسر در روند.

مصاحبه این شخص در تاریخ 28 اردیبهشت 98 با خبرگزاری مهر گویای نقش آقایان در آن قرارداد عجیب است.

ابراهیم شکوری

دیشب در برنامه مضحک فوتبال برتر این شخص با تمسخر شرایط فعلی استقلال راهیابی این تیم به پلی آف آسیا را افتخار این باشگاه دانست و به جایگاه فعلی باشگاه خود را در شرایط قیاس قرار داد.

بهتر است این آقای مجرم بداند با این روش های بچگانه راه فراری برای خود نمی سازد و این آقایان باید به زودی پاسخگو مردم و مسئولین باشند.

فارغ از هدف این آقایان عجیب نیست که چنین اشخاصی با چنین افکاری در فدراسیون فوتبال که بایستی عدالت را برای تمام تیم ها به ارمغان بیاورد مسئولیت گرفته و پس از برکناری این چنین وقیح بودن خود را فریاد بزنند؟

حامد افضلی، مدیر بین الملل سابق باشگاه استقلال در واکنش به صحبت های این شخص به مسئله مهمی اشاره کرد. افاضلی در توییت خود از پشت پرده رفتارهای کثیف این شخص در عدم تمدید قرارداد پاتوسی خبر داد.

حامد افاضلی

حضور استقلال در پلی آف در شرایط فعلی که تمامی مسئولین کشور در خدمت یک تیم هستند شرف دارد به نایب قهرمانی پوشالی که نتوانست دردی از بی افتخاری شما درمان کند.

استقلال ایران با دو قهرمانی و چهار بار حضور در فینال این مسابقات پُر افتخارترین تیم ایرانی در آسیا است و مطمئنا با پایان دوره این دولت بازهم شاهد دوران سیاه و سجده بقا تیم بی افتخار شما خواهیم بود.

بهتر است راهی دیگر برای عوام فریبی و قرار از هدر دادن پول بیت المال پیدا کنید زیرا مطمئنا مسئولین قضایی باهوش تر از آن هستند که تسلیم چنین بازی های بچگانه ای شوند.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ و حسرتی که ۵۷ ساله شد.. قهرمانی آسیا تخصص می‌خواهد نه بابا مسعود!

سیلی فتح‌الله‌زاده به گوش وزیر/ استقلال با 2 قهرمانی پر افتخارترین تیم ایرانی آسیاست..

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار