photo 2016 08 02 18 47 04

دقایقی قبل خبر استعفاء بهرام افشارزاده بر روی خبرگزاری های ورزشی قرار گرفت خبری که مطمئنا شوک بزرگی بر پیکره باشگاه استقلال است!

به گزارش استقلال نیوز بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در اقدامی عجیب از سمت خود استعفاء کرد یا بهتر است بگویم استعفاء داده شد!

در روزهای که تیم استقلال نیاز به آرامش دارد معلوم نیست در وزارت ورزش چه خبر است که بازهم باشگاه بزرگ استقلال قربانی علایق رنگی شد.

اوایل فصل نقل انتقالات بود که رفتارهای رنگی مدیران ارشد وزارت ورزش صدای هواداران بزرگ استقلال را در آورد.

آن زمان هواداران استقلال با تجمع مقابل وزارت ورزش و تشکیل کمپین های هواداری از این اتفاق بی مورد جلوگیری کردند.

اما مشخص بود این وزارت و این مدیران دل خوشی از افشارزاده و هیات مدیره استقلال ندارند و یا بهتر است بگویم بعد مرور زمان به این نتیجه رسیده بودند تغییراتی بی دلیل در باشگاه مردمی استقلال به انجام برسانند.

اما خوشبختانه با دفاع بزرگ هواداران استقلال از مدیران باشگاه خود این نقشه و این بی تدبیری در همان روزهای آغازین شایعات"تکذیب شد!

ولی متاسفانه امروز با این که چند هفته از آغاز لیگ برتر نگذشته است بازهم هواداران استقلال شاهد رفتارهای خودسرانه و البته بی برنامه مدیران ارشد وزارت ورزش هستند در جای که نظر هواداران فهیم استقلال در اداره باشگاه برای آقایان انگار اهمیتی نخواهد داشت.

امروز سایت خبری وزارت ورزش اعلام میکند با موافقت اعضای هیات مدیره استقلال استعفاء بهرام افشارزاده پذیرفته شده است! اما سوالی که پیش می آید با کدام جلسه هیات مدیره آقایان به  اینچنین برداشتی رسیده اند؟

آیا باید باور کنیم تمام تصمیمات کلان باشگاه استقلال توسط اشخاصی در وزارت ورزش صورت میگرد؟ و عملا هیات مدیره نقش کشک را برای عزیزان دارد؟

امروز ما هواداران استقلال اعلام میکنیم در صورتی که این تغییرات با ناکامی یا عدم موفقیت استقلال همراه باشد هیچگاه مسببین آن را نخواهند بخشید.

 

 

دیدگاه‌ها  
دو ستاره
+2 #1 دو ستاره 1395-05-12 19:06
شورش رو در آوردن... بیخود میکنین وقتی یه مدیر رو نمیخواین , از همون اول فصل جا به جاش میکنین... واااای به حالتون اگه استقلال این وسط آسیب ببینه
نقل قول کردن
اس اسی
+2 #2 اس اسی 1395-05-12 19:07
لنگیون جمع شدن تو وزرات تا استقلالی که داره بعد از سه سال طبق خواسته ی هواداران ساخته میشه رو نابود میکنن غافل از اینکه نابود میشن اگه دست از پا خطا کنن
نقل قول کردن
metti-totti
+2 #3 metti-totti 1395-05-12 19:51
مثل اینکه دلشون یه تجمع چند هزار نفری دیگه می خواد.. لعنت به همه شون
نقل قول کردن
siroan
+2 #4 siroan 1395-05-12 20:43
واقعا متاسفم برا این وزارت خانه لنگی. ترس رو تو وجودشون میشه دید با این کارها. میدونن تاج با وجوداین کارشکنی ها داره با قدرت پا میگیره هوادار عزیز وقت ساکت نشستن نیست نزاریم این وزارت لنگی اسیب بزنه به تیم افشارزاده تا یه انتقاد از لنگ کرد برکنار شد. با این کارشکنی ها باز لنگ جام نمیاره لنگی اینو بفهم که حسرتتو ده ساله میکنیم.
نقل قول کردن
shayan
+2 #5 shayan 1395-05-12 20:57
هر طور شده می خوان جلوی پیشرفت استقلال رو بگیرن تا تیم محبوبشون قهرمان بشه ولی خدا بزرگتر از اوناست .
نقل قول کردن
saeed-tajii
+1 #6 saeed-tajii 1395-05-12 22:34
طاهری انگار جوون 20 ساله هست.. چرا این همه تبعیض خدا داند و منتظر چوب خدا میمونیم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار