7925e82c 27d7 4df5 a76c af7371889408

بازی ستارگان لالیگا و ستارگان خیالی فوتبال ایران با برتری 4-1 تیم ستارگان لالیگا به پایان رسید بازی که حرف های ناگفته زیادی را روایت کرد

به گزارش استقلال نیوز فرسنگ ها دورتر از خاک وطن ستارگان سالهای دور لیگ اسپانیا با  دعوت نامه جالبی مواجه شدند"بازی با ستارگان فوتبال ایران برای خداحافظی جواد نکونام کاپیتان گذشته تیم ملی ایران!

مطمئنا برای ستارگان لالیگا جنبه اقتصادی این بازی وسوسه انگیز بود اما نام بزرگ جواد نکونام که سابقه بزرگی در لالیگا اسپانیا داشت تاثیر مثبتی در پاسخ طرف اسپانیایی داشت.

زمان زیادی نگذشت که جواب مثبت طرف اسپانیای به فدراسیون فوتبال ارسال شد تا دوستان فدراسیون نشین از همان لحظات اول با کمک جناب یاریار مسئول تیم هنرمندان!آماده برگزاری این مسابقه جالب شوند.

اما دقیقا استارت ماجرا نشان میداد این بازی پایانی خوشی نخواهد داشت بازی که یک طرف ستارگان لالیگا قرار داشتند یک طرف ستارگان فوتبال ایران و یک طرف هنرمندان ایرانی!

همان روزهای اول صحبت های بازیکنان و هنرمندان نشان میداد برنامه درستی برای این بازی تهیه نشده است در جای که هنرمندان تهدید میکردند باید از آنها در ترکیب استفاده شود و در جای که فوتبالی ها مدعی بودند تا ما هستیم هنرمندان چرا؟!

روزها می گذشت و موعد مشخص شده نزدیک تر میشد اما شرایط نامناسب فاجعه احتمالی را فریاد میزد اما مسئولین انگار به فکر آبروی فوتبال ایران نبودند.

جواد نکونام که این شرایط را از نزدیک دید اعلام کرد در این بازی شرکت نخواهد کرد دلایل نکونام بسیار درست بود.

سرمربی تیم منتخب ایران را به کسی دادند که هیچگاه سرمربی جواد نکونام نبود و بزرگترین افتخارش پوشیدن پیراهن تیم دوم پایتخت بود و بس!

بازیکنانی که دعوت شدند آنقدر عجیب و خنده دار گلچین شده بودند که هر فرد فوتبالی به راحتی متوجه افتضاح سلیقه آقایان میشد چه برسد به جواد نکونام بزرگ.

اسماعیل هلالی,مهدوی,خطیبی,و محمد پروین و... که با روش مرام و معرفتی به به لیست آقای سرمربی وارد شدند!

بازیکنانی که در دوران اوج فوتبالی خود جایگاه خاصی نداشتند قرار بود به نام ستارگان ایران به اسپانیای ها معرفی شوند!

بازیکنی همچون محمد پروین در بالاترین سطح فوتبالی خود در گوهر درود فصل را به پایان نرساند از نظر آقایان میتوانست لقب ستاره را یدک بکشد!

شاید در سیستم فوتبالی آقای سرمربی شایسته سالاری معنی نداشته است که فرزند خود را به ستارگان واقعی فوتبال ترجیح داده است!

بازیکنانی با شکم های نافرم و بدن های نا آماده به لیست جناب سرمربی آمدند تا آبروی فوتبال ایران بیش از بیش ریخته شود.

البته باید تشکر کرد که جناب سرمربی! پهلوانی کرده و نام چند استقلالی را برای بازی خداحافظی نکونام استقلالی"انتخاب کرد!که مطمئنا اگر فشار مسئولین نبود آن تعداد هم جای خود را به بستگان و اطرافیان آقایان میدادند.

اما بازی امروز نکته مهمی داشت ماجرا به مصاحبه شخصی متوهم برمیگردد که چندی پیش در حمله ناجوانمردانه به فرهاد مجیدی اعلام کرد تک تک ستارگان تیم محبوب او به تنهای 100 هزار نفر را به ورزشگاه خواهند کشاند!

امروز با وجود او و دیگر همبازیان محبوبش چیزی جزء سکوهای خالی مشاهده نشد تا آقای متوهم هوشیار شود که اسطوره بودن و محبوبیت به حرف نخواهد بود.

در جای که فرهاد مجیدی با حضورش در بازی گذشته تیم ستارگان به تنهای 50 هزار نفر را به ورزشگاه کشاند بزرگان تیم دوم پایتخت حتی دوستان و اطرافیان خود را برای تماشای این بازی نتوانستند مجاب کنند.

حال نمیتوانیم به جواد نکونام حق بدهیم که انتخاب درستی کرده باشد؟

کلام آخر"

بزرگان فوتبال این کشور برای تک تک ما عزیز و قابل احترام خواهند بود"هدف ما تخریب جایگاه بزرگ این عزیزان نیست.

اما باید قبول کرد جواد نکونام استقلالی نیاز به برگزاری بازی در شان و شخصیتش را دارد.

لطفا به جای این رفتارها خودسرانه به فکر ترمیم رفتار خود باشید که ستارگان باشگاه بی افتخارتان ورزشگاه خالی را سوغات راه ستارگان لالیگا کردند.

دیدگاه‌ها  
علیرضا
+1 #1 علیرضا 1395-06-05 11:47
سلام. با جوی که شما استقلالی ها انجام دادید ورزشگاه خالی بود. چون خودتون حضور نداشتید پس شروع کردین به
جو سازی علیه این بازی . کاپیتان پاس نه استقلال هم به خاطر ضایع نشدن تو این بازی حضور پیدا نکرد. شما که نمیتونید به عنوان استقلال یه تیم بیارید کنار هم . چون خودتون با خودتون مشکل دارید . قلعه نویی. مرفاوی. روشن. منصوریان. این همه پادشاه که هیشکی کوتاه نمیاد. ما اگه هوادار نداشتیم یه سوال ازتون دارم. پرسپولیس میلان . پرسپولیس بایرن مونیخ رو به یاد بیارید. پس هرچی دلت خواست ننویس بزار فضای مجازی..‌‌‌‌‌‌‌‌.........
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار