cvbn

به گزارش استقلال نیوز، شهرآورد هشتاد و سوم پایتخت در حالی برگزار می شود که تیم علیرضا منصوریان به زعم کارشناسی های غیر کارشناسانه در فضای مجازی هواداری شرایط خوبی برای کسب پیروزی ندارد.

 

نظردادن درباره همه چیز بین برخی از مردم کشورمان تبدیل به عادت شده است. از نظر دادن درباره کودتای ترکیه تا ایراد گرفتن به ترکیب بارسلونا! هر روز با افرادی مواجه می شویم که با چهره ای حق به جانب و با اعتماد به نفس بالا از مسائل پیچیده‌ ورزشی، اقتصادی، فرهنگی و.. انتقاد می کنند و نظر خود را صائب می دانند!

با نزدیک شدن به شهرآورد هشتاد و سوم پایتخت این پدیده بیش از پیش نگرانی‌ها را افزایش داده است. در شرایطی که استقلال از نظر نتیجه‌گیری چندان موفق نبوده عرصه برای نظرهای غیر کارشناسانه هوادارن در فضای مجازی بیش از پیش مهیا شده است. گویا خیلی از ما هواداران وظیفه اصلی خود یعنی حمایت و هواداری را فراموش کرده‌ایم.

علیرضا منصوریان اکنون سرمربی استقلال است و نیاز به حمایت کامل دارد. از نظر علاقه به استقلال و تعصب چه‌ کسی می تواند ادعا کند بیشتر از او استقلال را دوست دارد و از وضعیت این روزهای استقلال ناراحت است؟ او جدا از تجربه‌ بسیار زیاد به عنوان بازیکن و کاپیتان استقلال و بازی های متعدد برای تیم ملی ایران، سابقه حضور در بوندسلیگا آلمان را نیز در کارنامه بازیگری خود دارد. حضور در کلاس‌های مربیگری، نشستن به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم های پاس همدان، نفت تهران و تیم ملی امید و همچنین دستیاری کارلوس کی روش درتیم ملی بزرگسالان از تجارب او در عرصه مربیگری ست. او از نظر علم مربیگری و تجربه به پختگی لازم برای نشستن روی نیمکت داغ استقلال رسیده  است و مطمئنا" اعتماد به او نوید بخش روزهای خوبی برای استقلال بزرگ خواهد بود.

در علاقه و تعصب طرفداران استقلال که به حضور در جمع بالانشینان جدول و به دست آوردن افتخارات متعدد عادت کرده‌اند شکی نیست، ولی بهتر است در آستانه‌ دربی پایتخت که همیشه از حساسیت خاصی برخوردار می باشد اعمال نظرات فنی را به عهده‌ کادرفنی بگذاریم و با نظرات احساسی آرامش را از کادرفنی جوان تیم نگیریم و همواره به این نکته که فوتبال واقعی با فوتبال پلی‌استیشن تفاوت‌های زیادی دارد توجه داشته باشیم!

 

با آرزوی موفقیت استقلال بزرگ مقابل تیم دوم پایتخت.

 

شایان علیپور

 

 

 

دیدگاه‌ها  
ahvazss
0 #1 ahvazss 1395-06-26 01:40
عالی بود حرف حساب جواب نداره
نقل قول کردن
SAJAD
0 #2 SAJAD 1395-06-26 01:41
هوادار استقلال چند ساله بخاطر همین کارشناس بازی باعث ناکامی استقلال شده باید یک بار واسه همیشه ریشه این جریان خشک بشه
نقل قول کردن
Metti-Totti
0 #3 Metti-Totti 1395-06-26 01:46
ای کاش یاد بگیریم در مسائلی که اطلاع کافی نداریم اظهار نظر نکنیم..
به امید برد تیم محبوبمون و بسته شدن دهان یاوه گویان
نقل قول کردن
siroan
0 #4 siroan 1395-06-26 01:49
به قول منصورخان با دوباخت همه کارشناس میشن و میگن مربی خارجی
استقلال این فصل هوادار میخواد نه کارشناس.
مرسی از شایان عزیز حرف دل همه رو زدی ایول داری
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار