ds

برای حاشیه کشیدن پر افتخارترین تیم ایران نیاز نیست مخفیانه دور از چشم هواداران فوتبال دست به کار شد گاهی آنقدر بی محابا نقاب از چهره برداشته می شود که فقط می توان خندید و گذر کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز مصاحبه امروز وزیر ورزش کشور آنقدر عجیب بود که تمامی هواداران استقلال مات و مبهوت شدند.

وزیر ورزش ساختار ورزشی کشور را به حال خود رها کرده و دم به دم برای یک تیم حاشیه می سازد.

گویا وزیر ورزش نیاز نیست به فکر مراسم استقبال از افتخارآفرینان پارالمپیک باشد همین که بتواند برای تیم بزرگ استقلال حاشیه سازی کند به نحو احسن وظیفه سپرده شده را به تثبیت رسانده است.

او می تواند چشمان خود را ببندد و لب به سخن بگشاید و با رقم سازی عوام را مجذوب اقتدار خود کند.

اینکه چرا باید شخص اول ورزش کشور حق  به اصطلاح پایمال شده بیت المال را در رسانه ها پیگیری کند جای تعجب دارد.

اینکه نبینیم و ساده از رفتارهای پر از سوال ایشان بگذریم توهین به هر هوادار استقلال است.

وزیر ورزش در مصاحبه خود اعلام کردند تیم استقلال 28 میلیارد از بیت المال مصرف کرده است و تیم دوم پایتخت با 15 میلیارد تیم خود را بسته است.

رقمی که به راحتی می توان فهمید بر خلاف تصور وزیرمحترم واقعی نیست.

روی سخن ما با شخص وزیر ورزش است لطفا در مورد این مبحث کمی تفکر کنید:

10 تیر 1395 ساعت 20 شب وکیل مهدی طارمی بازیکن تیم دوم پایتخت با انتشار طوماری که دلایل جدایی این بازیکن را در آن مقطع عنوان می کرد از اتفاقات عجیب در تیم دوم پایتخت پرده برداشت:

یک روز بعد دوباره طارمی با من تماس گرفت و قرار شد همدیگر را ببینیم. آنجا هم رضا نورمحمدی و دوست دیگری حضور داشت. دوست مهدی و خود او گفتند که شب قبل، بعد از بازی‌های جام ستارگان به رستوران یکی از دوستان هدایتی رفته‌اند. ظاهراً خداداد عزیزی هم آنجا بوده است.(اعداد و ارقامی که در ادامه ذکر می‌کنم به نقل از طارمی و دوست اوست و من چون در جلسه نبوده‌ام صرفا آنها را بازگو می‌کنم). گفتند هدایتی اعلام کرده به باشگاه برو و مذاکره کن. حدود یک و نیم میلیارد یا حتی دو میلیارد ممکن است توافق کنید، چون من هماهنگی لازم را انجام داده‌ام. حدود 30 یا 40 درصد را هم پیش‌پرداخت خواهی گرفت و مطالبات قبلی‌ات هم تسویه می‌شود. آن‌گاه تا سقف پیشنهاد تیم روسی (حدود سه و حتی چهار میلیاردتومان) را هم من به شما می‌دهم. اگر مبلغ باشگاه کمتر از این هم بود من مابه التفاوت تا این سقف را پرداخت می‌کنم. (گویا این صحبت‌ها در دو جلسه مجزا مطرح شده بود که در یکی از آنها خداداد عزیزی هم حضور داشته است). آنجا خداداد عزیزی گفته بود که حاجی بگذار این بچه به زندگی‌اش برسد. این پول‌ها قابل پرداخت نیست. هدایتی گفته چک رمزدار می‌دهم. اگر چک را هم قبول ندارید می‌رویم منزل ما دلار و یورو می‌دهم.

 

طی متن منتشر شده توسط وکیل بازیکن اتفاقات اصلی در باشگاه دوم پایتخت به این صورت طراحی شده است.

رقمی به صورت فرمالیته در باشگاه ثبت و مابقی هزینه های توافق شده توسط شخصی مشخص به بازیکنان اهداء شده است.

اینکه امروز این بازیکن و بازیکن های دیگر که همگی جزء مهره های اصلی نقل و انتقالات بودند چگونه به تیم دوم پایتخت پیوسته اند مشخص است و دیگر نیاز به توضیح نیست.

بازیکنی رقم 4 میلیاردی را بی خیال شده و دل به قرارداد 800 میلیونی می بندد و امروز وزیر ورزش مملکت ما از پاکی و صرفه جویی در تیم دوم پایتخت سخن میگوید.

البته وزیر ورزش کشورمان شاید خود مقصر این حاشیه سازی ها نباشد زیرا هواداری از استقلال نیست که نداند در این 3 سال که از عمر دولت امید می گذرد بی امیدی بربام باشگاهشان لانه کرده است.

امروز هم باید تاوان بازی های سیاسی را هواداران بزرگ استقلال بدهند هوادارانی که جرمشان عشق و علاقه به تیم محبوبشان است و بس.

وزیر ورزش تجمع هواداران استقلال را برنامه ریزی شده خطاب می کند، گویی تک تک ما هواداران بزرگ استقلال دستمایه برنامه ریزی های مدیران وقت شده ایم همان مدیرانی که خود بر صندلی مدیریت پر افتخارترین تیم ایران نهاد.

کاش مدیران عزیز ورزش کشور به جایی صرف وقت و زمان خود برای حاشیه سازی یک تیم مردمی به فکر ورزش کشورمان باشند که اینگونه سیر نزولی در المپیک و دیگر رقابت ها گریبانمان را نگیرد.

اگر وقت و زمانی که خواسته یا ناخواسته صرف نابودی استقلال شد برای پیشرفت ورزش کشور می شد امروز به جایگاهی نمی رسیدیم که وزیر کشورمان حد ورزش کشورمان را 4 مدال در المپیک بداند.

رهبر عزیزمان در سخنان خود بارها اعلام کردند شادی دل جوانان کشورمان وظیفه تک تک مسئولین است امروز نمی بینید چگونه و به راحتی باعث ناراحتی این جوانان شده اید؟

آقای گودرزی با احترام به شما اعلام می کنیم تک تک هواداران استقلال صاحبان اصلی این باشگاه مردمی هستند و دوره تصمیم گیری های عجولانه و سیاسی تمام شده است.

بهتر است حال که بر صندلی تصمیم گیری برای جوانان کشور نشسته اید از مکتب علی و قضاوت علی وارد شوید زیرا:

امام علی - علیه السلام - فرمود:

واللهِ لَوْ اعطیتُ الأقالیمَ السبعةَ بما تحتَ أفلاكِها عَلَی أَنْ أعصیَ اللهَ فی نملةٍ أسلبُها جلبَ شعیرةٍ ما فعلتُهُ.

 به خدا سوگند اگر هفت اقلیم را با هر آنچه در زیر افلاك آن است به من دهند، بدین شرط كه با گرفتن پوست جوی از دهان مورچه ای نافرمانی خدا كنم، هرگز چنین نخواهم كرد.

 

دیدگاه‌ها  
Metti-Totti
+1 #1 Metti-Totti 1395-07-04 00:06
دمت گرم.. عالی بود

وزیر لنگی حسرتتون 10 ساله می شه
وزیررررررررررررر لنگی
نقل قول کردن
siroan
0 #2 siroan 1395-07-04 00:08
مصاحبه ای که امروز این وزیر کلنگ کرد در حد یه آبدارچی وزارت خانه هم نبود.
اخه بگو کلنگ لنگی کدوم ادم عاقلی باور میکنه لنگ بازیکن ملیاردی نداره مربی دلالش فقط 4 ملیارد گرفته بماند پورسانت اون کارگرای اوکراینی که آورده
کمک مربی برانکو دلال حداقل یه ملیارد گرفته
فقط خدا کنه این وزیر لنگی با انتخابات پیش رو گورشو گم کنه
نقل قول کردن
Arsenal
+1 #3 Arsenal 1395-07-04 12:06
خدا حفظت کنه پسر عالی بود دقیقا حرف حق زده شد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار