استقلال مظلوم

کمیته اخلاق باز هم با زیر پا گذاشتن شرافت خود اقدام به صدور رایی به ضرر باشگاه استقلال کرد.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای دو بازیکن جوان استقلال را به دلیل شادی نامتعارف بعد از گل در دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان، محروم و به مدت یک ماه از کلیه فعالیت های ورزشی تعلیق کرد.

متن اطلاعیه کمیته اخلاق به‌شرح زیر است:

با توجه به اخبار و تصاویر منتشره مبنی بر رفتار غیرورزشی که توسط آقایان سید سجاد آقایی و سید اللهیار صیادمنش (بازیکنان تیم استقلال) که در بازی بین دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان منجر گردیده است و با نظر به اینکه این نوع رفتار نقض آشکار و مسلم قوانین و مقررات قانونی و اخلاقی محسوب که به اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد می‌نماید، لذا اعلام می‌دارد ضمن تشکیل و رسیدگی پرونده و انجام تحقیقات در این خصوص به‌موجب مواد 23 و 65 آیین‌نامه کمیته اخلاق دستور موقت مبنی بر تعلیق فعالیت‌های نامبردگان در کلیه بخش‌های فوتبال رسمی ج.ا.ا. به‌مدت یک ماه صادر گردیده است، لذا مقرر است مراتب از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال و مبادی ذی‌ربط ابلاغ و اطلاع‌رسانی تا از کلیه فعالیت‌های نامبردگان در حوزه فوتبال و حضور در کلیه مجامع و مراجع و اماکن رسمی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و بین المللی از یوم جاری مورخ 97/05/20 جلوگیری و چنانچه مجوز حضور برای نامبردگان صادر گردیده لغو و از ورود و همراهی ایشان با تیم‌ها و اهالی فوتبال در مراسمات و مسابقات رسمی فوتبال خودداری به‌عمل آمده و نتیجه به این کمیته گزارش گردد.

من و دوستانم در خبرگزاری استقلال نیوز، از دیدن این اطلاعیه و محرومیت صیادمنش از سوی کمیته اخلاق به هیچ عنوان تعجب نکردیم، بلکه از این متعجب شدیم که اولا چرا سجاد آقایی محروم شد و دوما اکثر هواداران و فوتبالدوستان با علامت سوال بزرگی در بخش کامنت های سایت، گروه های تلگرامی و پیام های شخصی با ما؛ به دنبال این بودند که دلیل محرومیت این دو بازیکن جوان و آینده دار استقلال چه عملی بوده است؟

منکر زشتی شوخی انجام شده نبوده و نیستیم ولی آقایان کمیته اخلاق، با چه رویی در مجموعه ای مشغول به کارید که دم از اخلاق و اخلاق مداری می زند اما خودش بی اخلاق ترین مجموعه هاست؟

ریختن آبروی دو جوان که در دین اسلام امری نکوهیده است، چه لذتی برای شما و دوستانتان دارد وقتی اکثریت جامعه فوتبال از این موضوع اطلاعی نداشتند و حالا با این رای همه را باخبر کردید و آگاه؟

البته مطمئنیم شماها همیشه قلم در دست آماده اید تا ریشه استقلال و استقلالی را بزنید. همانطور که کاپیتان رحمتی را به خاطر انداختن عکس با هواداری بی حجاب محروم کردید، همانطور که ریشه مجاهد خذیراوی(با استعدادترین فوتبالیست آن زمان) را زدید و همانطور که..

شوخی بازیکن جوان استقلال نه در پخش زنده دیده شد و نه کسی در ورزشگاه فولادشهر آن را دید، بلکه فیلمبردار باشگاه استقلال که از پشت دروازه ذوب آهن صحنه گل آبی ها را ضبط می کرد به صورت کاملا اتفاقی و غیر عمدی پخش کرد و عده ای نکته بین و ریزبین{تاکید می کنم نکته بین و ریزبین} متوجه این صحنه شدند و با بزرگنمایی آن را در فضای مجازی پخش کردند.

در حالیکه در اتفاقی مشابه در دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در اهواز شادی گل زشت و منشوری کمال کامیابی نیا با فرشاد احمدزاده از طریق صدا و سیما به صورت زنده برای 80 میلیون ایرانی پخش شد و سر و صدای زیادی هم در رسانه ها به پا کرد اما دریغ از یک تذکر کوچک به بازیکنان تیم نورچشمی حکومت و دولت، چه برسد به جریمه و محرومیت!

حرکت منشوری کمال کامیابی نیا و فرشاد احمدزاده

اصغر حاجلو سرپرست تیم استقلال در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم عنوان کرده که تورک(رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال) این صحنه را ندیده است!(مصاحبه حاجیلو را از اینجا بخوانید)

آقای حاجیلو عزیز، مگر می شود بدون اینکه صحنه ای دیده شود در موردش رای صادر کنند؟! ما صحبت های شما را تصحیح می کنیم، باید اینگونه می گفتید: آقای تورک و دوستان در کمیته اخلاق هر صحنه ای که دلشان بخواهد و به نفع تیم محبوبشان است را می بینند و رای می دهند!

همه ما می دانیم شرافت خریدنی نیست و نخواهد بود اما این تبعیض ها و نامردی ها در حق استقلال و هواداران میلیونی اش بی جواب نخواهد ماند و روزی خواهد رسید که عروسی به کوچه ما هم می آید!

به امید آن روز..محرومیت صیادمنش و آقایی

 

 

دیدگاه‌ها  
الیاس آبی
+3 #1 الیاس آبی 1397-05-20 20:04
حرف حق ولی کو گوش شنوا؟ اصلا مگه شده یک بار این کمیته عن علیه لنگ رای بده؟ما تا جایی که یادمونه فقط هروقت استقلال اوج گرفت سنگ اندازی کردن
نقل قول کردن
کامران
+7 #2 کامران 1397-05-21 02:39
شما در این سایت و باشگاه استقلال هیچوقت درباره اون لات بی تربیت پرسپولیس چیزی نمیگید!!!؟ یه بازی رو بیارید که خلیل زاده نرفته سر داور داد نزده باشه و یا لمسش نکرده باشه یا با حریف دعوا و بزن بزن راه ننداخته!؟؟؟ همین آخری که با داور سر به سر شد خواست دماغش رو بشکنه بازیکن حریف رو زد اونم سه بار حین دعوا!! رفت داد و بیداد سر فتاحی راه انداخت در حدی که فتاحی بیچاره تغییر محسوس رنگ شلوارش به وضوح معلوم بود ! بعدش تابلو تعویض رو لگد زد و کلمن نیمکت حریف. علنا فیلمش هست رفت جلو هوادارای حریف فحش رکیک داد و .... بعدش از عادل بیشرف گرفته تا اون فدراسیون حروم زاده ها و لابی گرها یکککککک نفر درباره این ماجرا حرف زد؟؟؟ هر کدوم از حرکاتش دو ماه محرومیت داشت!!!
خوده شما عزیزان چرا درباره شجاع اینقد کم کاری میکنید!!!؟ نکنه از گنده لات بی شخصیت لنگی پوشان پایتخت میترسید بیاد یه کتک حسابی به شماهام بزنه، این قدیم مفعول و الان لات و گردن کلفت لیگ ایران!!؟؟؟ خوش بحالش بشدت عاقبت بخیر شده شجاع جووووونی!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار