139411051532055476969774

هافبک آلمانی - کوزوویی که در تمرین تیم فوتبال استقلال حضور یافته، تأکید کرد که برای اثبات خودش قصد دارد به استقلال بپیوندد.

به گزارش استقلال نیوز فاتون توسکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضورش در ایران و شرکت در تمرین استقلال اظهار داشت: در تیم‌های اینتراخت فرانکفورت و بوخوم بازی کردم و از لژیونرهای ایرانی مانند علی دایی، علی کریمی و اشکان دژاگه که در تیم‌های آلمانی به میدان رفته‌اند شناخت دارم. همچنین با مهدی مهدوی‌کیا در اینتراخت فرانکفورت همبازی بودم و اطلاعاتی از ایران در ذهنم باقی مانده است.

وی درباره عکسی که از اودر حال سیگار کشیدن منتشر شده است گفت:من بزرگترین کافی شاپ را در فرانکفورت به همراه دوست تونسی خود داردم و باید بگویم این عکس واقعی نیست و ساخته شده است.

وی افزود: با هزینه شخصی خودم به ایران آمدم تا در تمرین استقلال شرکت کنم. هدفم این است که بتوانم خودم را در استقلال ثابت کنم.  می‌دانم استقلال در صدر جدول لیگ برتر ایران قرار دارد و یکی از بزرگترین تیم‌های آسیا است و به همین دلیل قصد دارم با انتخاب استقلال خودم را نشان دهم.

دیدگاه‌ها  
Mohammad.sadegh
0 #1 Mohammad.sadegh 1394-11-05 22:44
موووفق باااشی. بهت امیدوااارم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار