13940630001566 86927 PhotoL

بدهی باشگاه استقلال به بازیکنان خارجی با اولویت بندی در ماه های آینده پرداخت خواهد شد.

به گزارش استقلال نیوز، علی اصغر مانوسی فر مشاور بین الملل بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال صبح امروز در جلسه ای که با وی داشت درباره بدهی این باشگاه به بازیکنان خارجی که به فیفا شکایت کرده اند صحبت کرد.

باشگاه استقلال که به تازگی از سوی فیفا بابت بدهی 49 هزار دلاری به کاروالیو تهدید به کسر امتیاز شده بود این مبلغ را برای این بازیکن حواله کرد تا از خطر کسر امتیاز دور شود. با این حال همچنان بازیکنان دیگری همچون توزی در نوبت بعدی رسیدگی به پرونده شکایت شان در فیفا هستند که صبح امروز در همین ارتباط مقرر شد باشگاه استقلال براساس اولویت طلب این بازیکنان را پرداخت کند.

*خبر دیگر از باشگاه استقلال اینکه علی سامره سرمربی تیم امید استقلال صبح امروز با حضور در دفتر افشارزاده در وزارت ورزش با وی دیدار کرد. در این ملاقات سرپرست باشگاه استقلال درباره شرایط تیم امید هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ وضعیت مالی سوالاتی را از سامره پرسید که سرمربی تیم امید هم در همین ارتباط توضیحاتی را به سرپرست باشگاه ارائه کرد.

*همچنین سرپرست باشگاه استقلال برای افتتاح دبیرستان علم و ورزش به کرج رفت. مشاور وزیر ورزش و جوانان به نمایندگی از این وزارتخانه به منظور شرکت در مراسم افتتاح این دبیرستان صبح امروز عازم منطقه ملارد کرج شد.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار