13940807145421816408514

پرویز مظلومی سرمربی در نشست خبری پس از بازی با سپاهان گفت:سپاهان برای نباختن آمده بود و این باعث شد ما نتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم

 

به گزارش استقلال نیوز پرویز مظلومی پس از تساوی بدون گل استقلال و سپاهان گفت: بازی خوب و پر برخورد و سرعت بازی بالا بود و متأسفانه فقط گل نداشت که زیبایی بازی بیشتر شود. سپاهان آمده بود که نبازد و دفاعش فشرده بود و روی ضد حملات فرصت داشت.

وی ادامه داد: در این بازی فرصت‌هایی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. بچه‌های ما فقط فکر بازی بعدی و تقابل با پرسپولیس بودند و تمرکزی در این بازی نداشتند. ما تاکتیکی در این بازی داشتیم که به دنبال سه امتیاز بودیم، اما این اتفاق رخ نداد. جا دارد از حضور پر شور تماشاگران‌مان هم تشکر کنم که شرمنده آنها شدیم و نتوانستیم سه امتیاز را به آنها هدیه کنیم.

سرمربی تیم استقلال خاطرنشان کرد: این بازی برای هر دو تیم سنگین بود و به نظرم سرعت لازم را داشت. فقط فشردگی دفاع سپاهان باعث شد که کمتر در محوطه 18 قدم اتفاقی بیفتد.

مظلومی تصریح کرد: امتیازاتی را از دست دادیم، مصدومیت‌هایی داشتیم و بدشانسی‌هایی آوردیم اما مطمئن باشید شرایط ما در دربی خوب خواهد بود و هواداران نگران نباشند. مطمئن باشید در دربی هم بازی خوب انجام خواهیم داد و هم نتیجه خوبی می‌گیریم.

سرمربی استقلال تأکید کرد: متأسفانه در این بازی یک مقدار محتاط بازی کردیم و فشردگی سپاهان در محوطه 18 قدمش باعث شده بود نتوانیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم البته یک موقعیت خوب هم داشتیم که رحمان احمدی آن را دفع کرد. حضور هواداران ما را دلگرم خواهد کرد و شک نکنید شرایط ما در دربی فرق می‌کند.

مظلومی در پاسخ به این پرسش که شما در مواجهه با تیم‌هایی که بازی را می‌بندند دچار مشکل می‌شوید و چه تاکتیکی برای حل این موضوع دارید، گفت: نیمه دوم بچه‌ها سنگین کار کردند و به ویژه از دقیقه 70 به بعد کارآیی آنها کمتر شده بود باید بررسی کنیم تا ببینیم مشکل چه بوده است. البته همانطور که گفتم دربی در محتاط کردن بازیکنان تأثیر داشت و بازیکنان به دنبال آن بودند که کارت نگیرند و مصدوم نشوند. متأسفانه ما امروز از ضربات ایستگاهی خوب استفاده نکردیم در حالی که در تمرینات تیم روی این ضربات خیلی کار می‌کنیم.

وی ادامه داد: حتی در تمرینات روی دفاع فشرده حریفان نیز کار می‌کنیم و قبول دارم که امروز موقعیت سازی تیم ما مقابل سپاهان کم بود.

مظلومی در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود اینکه تیمتان صدرنشین بوده اما حجم انتقادات از شما بالا است، اظهار داشت: خود من هم از این موضوع تعجب می‌کنم که چرا تیمی که 24 هفته صدرنشین بوده این همه مورد هجمه قرار گیرد. دلیل انتقادات را نمی‌دانم. ما هنوز در لیگ برتر مدعی بوده، ضمن اینکه فینالیست جام حذفی نیز هستیم. درست است صدر جدول را از دست داده‌ایم اما مطمئن باشید آن را پس می‌گیریم. متأسفانه بیشتر انتقادات از سوی دوستان استقلالی است.

سرمربی استقلال عنوان کرد: هفته قبل مقابل استقلال خوزستان در اهواز یکی از زیباترین بازی‌های لیگ را انجام دادیم اما به این موضوع توجهی نشده و بر روی آن تمرکز نمی‌شود و وقتی که رقیبان ما در حالی که خوب بازی نمی‌کنند برنده می‌شوند مورد تعریف و تمجید قرار می‌گیرند. به هرحال ما به این مسائل و موضوعات توجهی نمی‌کنیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار