9092dff8 9976 406a 850f 9647fb416396

بازیکنان دو تیم استقلال و پدیده قبل از شروع مسابقه با یکدیگر خوش و بش کردند.


به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال با ترکیب وحید طالب‌لو، مگویان، حاج محمدی، مجیدی، فخرالدینی، خرسندنیا، برزای، انصاری، محسن کریمی و امید ابراهیمی و سجاد شهباززاده به مصاف تیم فوتبال پدیده خراسان خواهد رفت.
* حدود 100 نفر از طرفداران تیم استقلال با حضور در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی به تماشای این مسابقه می‌پردازند.
* قبل از شروع مسابقه پرویز مظلومی که با لباس شخصی در محل این مسابقه حاضر شده مورد استقبال برخی از بازیکنان پدیده خراسان قرار گرفت. نفراتی مثل احمد آل‌نعمه و رضا ناصحی به سمت پرویز مظلومی رفته و از وی رخصت گرفتند. همچنین رضا مهاجری سرمربی پدیده خراسان نیز به سمت پرویز مظلومی رفت و با سرمربی تیم استقلال خوش و بش کرد.
* توسکی هافبک آلمانی که برای شرکت در تمرینات استقلال به تهران سفر کرده است امروز با لباسی  شخصی در بازی دوستانه امروز آبی‌پوشان حاضر شد. مدیربرنامه‌های این بازیکن اعلام کرد وی فقط برای شرکت در تمرینات به تهران سفر کردهو چون ممکن است در بازی‌ های دوستانه دچار آسیب‌دیدگی شود به همین علت او در مسابقه امروز حاضر نخواهد شد.
* باد شدیدی در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی می‌وزید که باعث شده بود تا بازیکنان استقلال با کلاه و دستکش و لباس‌های گرم به میدان بروند.
* حنیف عمران‌زاده که در ترکیب اصلی استقلال مقابل پدیده حضور ندارد در گوشه‌ای از زمین ایستاده بود. وی هنگامی که خبرنگاران را دید با شوخی به آنها گفت بنویسید حق من را خوردند که در ترکیب نیستم.
* مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، پروپیچ، مهدی مومنی، فرشید اسماعیلی و علیرضا رمضانی نفرات نیمکت‌نشین استقلال در این مسابقه هستند.
* روزبه چشمی که از مربیان استقلال مرخصی گرفته در دیدار دوستانه امروز حضور ندارد.

 

فارس

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار