نیکولای بودورف

بعد از انتشار خبر فسخ قراداد مدافع بلغارستانی با استقلال، یکی از معاونین این باشگاه در این خصوص واکنش نشان داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، نیکولای بورودوف مدافع بلغارستانی باشگاه استقلال در تعطیلات نیم فصل به جمع آبی پوشان اضافه شد. این بازیکن که عضو تیم ملی بلغارستان نیز هست بعد از تعطیلات لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا راهی کشورش شد اما وی به دلیل مشکلات مالی که با استقلال دارد خواستار فسخ قراردادش شده که البته با توجه به فرصتی که به این باشگاه داده بود مشکلی برای جدایی از استقلال ندارد.

بورودوف از زمان حضورش در استقلال مطالبات خود را دریافت نکرده و همین موضوع باعث شده تا خواستار جدایی از استقلال شود. البته سعادتمند در تدارک حل این مشکلات بود اما ظاهرا وی در مورد مساله بودورف دچار مشکل شده است. در این شرایط باشگاه سابق بودوروف یعنی پارتیزان بلگراد برای جذب این بازیکن ابراز تمایل کرده است.

ایوا یوران سرمربی تیم فوتبال پارتیزان بلگراد با ابراز تمایل برای بازگشت بازیکنان سابق این تیم به پایگاه خبری «football24» بلغارستان گفت: ما دوست داریم سوتوسلاوس دیاکوف، استانیسلاو مانولف و نیکولای بورودوف به باشگاه برگردند.مطمئنا ما به این بازیکنان علاقه داریم. هر تیم دوست دارد بازیکنانی مانند آنها را در اختیار داشته باشند. علاوه بر این  آنها بازیکنان سابق تیم های جوانان ما هستند و تجربه و کلاسی دارند که می توانند خیلی کمک کنند.اگر آنها بخواهند به باشگاه برگردند ، مطمئناً ما دوست داریم آنها را در اختیار داشته باشیم. بورودوف از سال 2004 تا 2009 در پارتیزان بلگراد حضور داشت و 104 بازی برای این تیم انجام داد.

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از باشگاه استقلال، امیر سلطانی معاون این باشگاه در خصوص آخرین وضعیت بورودوف اظهار داشت: بودوروف از طریق وکیلش با باشگاه برای گرفتن مطالباتش از استقلال اقدام کرده بود و باشگاه تا ۱۰ فروردین فرصت پرداخت داشت ولی به دلیل تعطیلی‌های اخیر کمی این موضوع تاخیر افتاد. خود بودوروف خوشبختانه حسن نیت نشان داد و گفت که شرایط را درک می‌کند. به زودی این مشکل حل می‌شود. این را هم باید بگویم که قرارداد بودوروف پنج ماهه است و اخبار مربوط به یک سال و نیمه بودن قرارداد این بازیکن صحت ندارد.

وی تاکید کرد: میلیچ و بودوروف هر دو با توجه به شرایط پیش آمده و تغییرات مدیریتی به باشگاه زمان داده‌اند تا مطالباتشان پرداخت شود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار