امیر سلطانی

معاون باشگاه استقلال گفت: از محل درآمدهایمان در فیفا بدهی بازیکنان خارجی پیشین استقلال را می دهیم و از این بابت نگرانی وجود ندارد!   

 

به گزارش استقلال نیوز، در شرایطی که باشگاه استقلال طی شکایت وینفرید شفر محکوم به پرداخت بدهی این مربی آلمانی شده است اخباری مبنی بر شکایت متقابل استقلالی ها علیه این مربی در رسانه ها منتشر شده است که امیر سلطانی معاون باشگاه استقلال در گفتگو با تسنیم این خبر را رد و در مورد بدهی های خارجی استقلالی ها توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید: 

* بازیکنان داخلی و خارجی ما شرایط ما را درک کرده اند

بازیکنان ما چه داخلی و چه خارجی شرایط باشگاه را درک کرده‌اند و تعامل داشته‌اند. قرار است بازیکنان بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند، اما اینکه چه زمانی پرداخت می‌شود هادی مباشری مسئولی پرداختی‌ها در جریان این امور قرار دارد.

* از محل درآمدهای باشگاه در فیفا بدهی خارجی ها را می دهیم

با فیفا نامه‌نگاری شده است تا از محل درآمدهای باشگاه در فدراسیون جهانی فوتبال، مطالبات بازیکنان خارجی پیشین همچون جپاروف و ... پرداخت شود‌. از طرفی، به دلیل شیوع ویروس کرونا، نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم تا پرونده‌ها در شرایط فعلی فریز شوند.

* سعادتمند به دنبال حل پرونده وینفرید شفر است

هیچ اتفاقی در دنیا به دلیل ویروس کرونا نمی‌افتد و فیفا تعطیل است. هر ایمیلی به فیفا می‌زنیم، پاسخی دریافت نمی‌کنیم. با توجه به این مسئله، از فیفا خواستیم زمانی را که دنیا با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، برای مهلت پرداختی باشگاه محاسبه نکند و بتوانیم زمان اضافه داشته باشیم. همچنین آقای سعادتمند و بخش روابط بین‌الملل باشگاه پیگیر پرونده‌هایی چون وینفرد شفر هستند.

* قهرمان اعلام کردن یک تیم راحت نیست

در بلژیک تیمی را قهرمان اعلام کردند که یک بازی به پایان مسابقات داشت و حتی اگر شکست هم می‌خورد، قهرمانی‌اش مسجل شده بود، اما یوفا بلافاصله وارد عمل شد و تصمیم را عوض کرد. بنابراین، به این راحتی نیست که تیمی را بدون برگزاری بازی‌ها قهرمان اعلام کنند. اگر قرار باشد بازی‌ها برگزار نشود، باید مسابقات فصل آینده از ابتدا آغاز شود.

* از وینفرید شفر شکایتی نکرده ایم

در مورد بحث شکایت ما از وینفرید شفر نیز باید بگویم چنین بحثی مطرح نیست و باشگاه دنبال تعامل است. وقتی قصد تعامل داریم مطرح کردن چنین موضوعاتی ناراحتی ایجاد می‌کند. تنها در خصوص شکایت پسر شفر در رابطه با قراردادش دفاعیه ارائه کرده‌ایم.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

امیر سلطانی: تمرینات بازیکنان در منزل جنبه عضلانی دارد؛ تعطیلی و ناديده گرفتن کامل مسابقات بهترین تصمیم است

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار