13940807145421816408514

پرویز مظلومی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با فولاد گفت:ما 16 دلاور داشتیم و این پیروزی را با کمک آنها کسب کردیم

 

به گزارش استقلال نیوز پرویز مظلومی در نشست خبری خاتمه دیدار مقابل فولاد اظهار داشت: بازی زیبایی بود و هواداران تیم به این جوانان باید افتخار کنند. ما 16 جوان دلاور داشتیم که از 13 تای آن ها توانستیم استفاده کنیم. 

وی افزود: جمع کردن تیم پس از دربی دشوار است اما علیرغم تمام مشکلات نکات تاکتیکی را به خوبی ارائه کردند. حریف بازی خود را انجام داد و به آنها احترام می گذاریم ولی می توانستیم با دقت بیشتری گل های بیشتری بزنیم. در هر حال بچه ها فعل خواستن را صرف کردند و در نیمه اول می توانستند دو گل بیشتر هم بزنند. به هر حال فوتبال است و با سه گلی که به سرعت به ثمر رسید این برد را به دست آوردیم. نشد که بیشتر بزنیم.

سرمربی استقلال درباره افت هفته های قبل استقلال و شرایط دشوار این تیم برای بازگشت به صدر جدول  خاطرنشان کرد: تلاش خود را انجام می دهیم. فکر می کنم فولاد در نیم فصل دوم تیم دوم جدول بود. در هر حال بچه های ما سر بودند. ما امتیازات بدی را از دست دادیم و به آن ها می گفتیم که روزی افسوس امتیازات از دست داده را می خوریم.

وی در این باره که آیا پشیمان نیست که همین ترکیب را در بازی دربی به میدان نفرستاد، اذعان داشت: دربی جای خود را داشت و گذشت. به هر حال لازم است در دربی نفرات باتجربه تر را به میدان بفرستیم.

مظلومی در ارتباط با شرایط حنیف عمران زاده تصریح کرد: حنیف در اختیار باشگاه است و باشگاه تصمیم می گیرد.

وی در رابطه با هواداران و حضور آن ها در باشگاه خاطرنشان کرد: هواداران امروز خیلی خوب آمدند. تیم مال من و کس دیگری نیست و مال این هواداران عاشق است. صد در صد کمک آن ها تاثیر دارد.

سرمربی استقلال در خاتمه درباره فحاشی هواداران علیه افشارزاده گفت: تمرکز من روی بازی بود و اصلا روی مسایل سکوها توجهی ندارم. افشارزاده دیروز 400 هزار دلار توزی را پرداخت کرد. بی انصافی است در مورد کسی که این همه زحمت کشیده، کم لطفی شود.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار