a2519f3d 2c87 49b9 a2a2 31b755a42e3e

مسعود معینی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت این رفتار یه عده هوادارنما در بازی دیروز دور از انصاف بود زیرا افشارزاده برای استقلال زحمات بسیار کشیده است

به گزارش استقلال نیوز مسعود معینی در گفت و گو با کاپ، در خصوص برد دیروز این تیم مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: استقلال بازی خوبی را مقابل فولاد انجام داد. من بازی متفاوتی را از این تیم نسبت به دیدار گذشته در دربی دیدم. بچه ها خیلی منطقی و با برنامه بازی کردند. 

وی ادامه داد: من مطمئن بودم بچه ها به شرایط مسابقات باز خواهند گشت. ما در این بازی با رهبری امید ابراهیمی و استفاده از ضد حملات خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم سه امتیاز حساس را کسب کنیم.

معینی افزود: با پشتیبانی و حمایت اعضای هیات مدیره و صبر و حوصله هواداران و تلاش بی وقفه کادر فنی استقلال توانست به روزهای اوج بازگردد. استقلال در این بازی ترکیب بسیار ایده آلی داشت اگرچه جای عمران زاده در این بازی خالی بود اما بازیکنان توانسته اند با فوتبال روان و تاکتیکی دل هواداران را شاد کنند.

عضو هیات مدیره استقلال با انتقاد از مصاحبه های برخی از پیشکسوتان ادامه داد: با این فوتبال زیبا آیا باز هم بعضی از پیشکسوتان به ظاهر دلسوز کاسه داغ تر از آش برای تخریب این تیم خوب باز هم حرفی خواهند داشت. البته که حضور هواداران پاسخ دندان شکنی به این دشمنان به ظاهر خوب بود.

معینی درباره اتفاقاتی که منجر به اخراج موقت عمران زاده از تیم شده است، بیان داشت: من هیچ وقت حنیف را بی انگیزه ندیده ام. او بازیکن بسیار متعصبی است. نمی دانم بعد از ناهاری که روز دوشنبه اعضای هیات مدیره با تیم صرف کردند چه اتفاقی افتاده است. من به تصمیمی که مظلومی گرفته احترام می گذارم. هیچ کسی به اندازه سرمربی نگران بازیکنانش نیست و امیدوارم مشکل حنیف به زودی حل شود.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص شعارهایی که به افشارزاده از سوی هواداران صورت گرفت، اذعان داشت: این نهایت بی انصافی است. آن تماشاگران کم تعدادی که این کار را انجام دادند هوادار واقعی نیستند. بازی خوب جوابش این نیست. مدیری که سه میلیارد بدهی را می دهد حقش این نیست و من از افشارزاده حمایت می کنم به دلیل اینکه او وقتش را برای موفقیت استقلال گذاشت.

معینی در پایان در خصوص تشویق فتح الله زاده گفت: این مشکل بزرگ استقلال از گذشته بوده است. امیدوارم اجازه بدهند بازی های استقلال تمام شود آن وقت در خصوص عملکرد این تیم تصمیم گیری کنند. به نظرم استقلال نتایج خوبی گرفته و از کادر فنی و مدیران باید حمایت شود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار