باشگاه استقلال

باشگاه استقلال به انتشار قرارداد بازیکن مالیایی خود توسط خبرگزاری نامردمی فارس واکنش نشان داد.

 

به گزارش استقلال نیوز،رسانه و مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی، شغلی خطیر و البته مقدس است اما تالم برانگیز زمانی است که بعضی از قلم بدستان، بیشتر قلم به مزدی و جریحه‌دار کردن دل جوانان را اولویت خود بدانند.

اکنون که باشگاه استقلال سعی کرده با تمرکز بر آرامش کادرفنی و کسب نتایج مطلوب، دل هواداران را شاد کند و روحیه امید و نشاط را به جامعه جوان کشور تزریق کند، به نظر می‌رسد عده‌ای با حاشیه‌سازی و تبانی مقاصد ناپاک دیگری را پیگیری می‌کنند.

در همین راستا توجه هواداران و علاقمندان به باشگاه استقلال را به نکات زیر جلب می‌کنیم:


۱- به موجب مقررات و همچنین مفاد مندرج در قرارداد، محتویات یک قرارداد برای طرفین محرمانه بوده و حق افشا و انتشار آن را ندارند، طرف قراردادی که مطالبش افشا یا منتشر گردد، حق اقدام قانونی علیه مخاطب را دارد.

به نظر می‌رسد سرویس ورزشی خبرگزاری فارس با این اقدام نه تنها قصد سلب آرامش کادرفنی و تیمی باشگاه استقلال را دارد بلکه با ایجاد حواشی برای بازیکنان، خاطراتی چون بهم زدن تمرکز سرمربی قبلی، آقای استراماچونی را در افراد دیگری دنبال می‌کند.

۲- خبرگزاری فارس در خبر خود با اسم بردن از برخی بازیکنان که باشگاه قصد تمدید قراردادهایشان را دارد، احتمالا اهداف ناپاکی را دنبال می‌کند.

۳- استقلال در روزهای آتی بازی‌های حساسی مانند دربی نیمه نهایی جام حذفی و دو بازی حساس باقیمانده لیگ را پیش روی خود دارد. تمام تلاش و اهتمام باشگاه بر این است که به جای پاسخگویی به تعدادی افراد سودجو که منافع شخصی خود را در لطمه زدن به پیکره باشگاه استقلال جست‌وجو می‌کنند، با همدلی و تلاش بیشتر نتایج مطلوب را برای رضایت دل هموطنان و هواداران کسب کند.

بدیهی است حقوق قانونی باشگاه و بازیکنان از مراجع ذی‌صلاح تعقیب و پیگیری خواهد شد.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

"خبرگزاری مردمی" واژه بزرگ برای رسانه ای کوچک؛ باشگاه استقلال حیاط خلوت دزدان رسانه ای!

دیدگاه‌ها  
Javan
0 #1 Javan 1399-05-22 19:03
لعنت خدا بر افراد و گروه ها و تشکیلاتی که پول بیت المال را میگیرند و ظاهری اسلامی و انقلابی دارند و علیه تیمی مردمی که 40 میلیون هوادار دارد به ظاهر افشاگری می کنند اما در جهت حمایت از تیم لنگ ، نسبت به مسائل مشابه و قراردادها و فسادها ، کور و کر و لال و گنگ و ..........هستند. یک روز باید در پیشگاه دادگاه عدل الهی جواب پس بدهند.
شعرهای جدید در وصف تیم لنگ :
بابا آب داد دیگه شعار ما نیست ، بابا جام داد بابا جام داد *************** فوتبال پاک که دیگه کار ما نیست، بابا جام داد بابا جام داد
(منظور از بابا ، سلطانی فر ، وزیر ورزش لنگی است)
اسب و گاو و خر و خورجین و کلک در کارند ************************** تا تو جامی به کف آری و به خفت ببری
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار