d36cce4b 8222 4820 9697 66db1b665298

پرویز مظلومی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با سایپا گفت امروز و با این نتایج شانس آوردیم سکته نکردیم

به گزارش استقلال نیوز پرویز مظلومی  پس از برد و صدر نشینی تیمش در نشست خبری اظهار داشت: پیروزی خوبی نصیبمان شد. صحبت هایی با بازیکنان جوان تیم انجام دادیم و قرار شد هر زمان که جا افتاده تر شدند از انها استفاده کنیم. ما بازیکنان خوبی روی نیمکت داریم مانند علیرضا رمضانی و یعقوب کریمی.شانس آوردیم سکته نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود:بازی سختی داشتیم و سایپا تیم خوبی است اما برای آنها فرقی نمی کرد بازی با چه نتیجه ای به پایان می رسد.

وی درباره انتخابات فدراسیون تاکید کرد:انتخابات فدراسیون به من ارتباطی ندارد و از من سوالات فوتبالی بپرسید.امیدوارم هر کسی رییس می شود روند خوبی را پیش بگیرد.هیجان زیادی را تحمل کرده ام و خسته هستم و نمی توانم زیاد صحبت کنم.

مظلومی درباره اینکه پس از گل دوم استقلال خدا را فریاد زد گفت:خدا به ما کمک کرد.مشکلاتی داشتیم و چند مصدوم بودند.از بازیکنان تشکر می کنم.

وی درباره بازی مقابل تراکتورسازی بیان داشت:باید تیم را برای آن مسابقه جمع کنیم.بچه ها بدانند غرور در این شرایط درست نیست.تیم را باید با توان آماده کنیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار