01037687

امین حاج محمدی بازیکن استقلال از بازی حساس این هفته استقلال از حضور گسترده هواداران و تلاش برای قهرمانی تا آخرین لحظه سخن میگوید

به گزارش استقلال نیوز امین حاج محمدی در مصاحبه با کاپ گفت:

*در خصوص برد مقابل سایپا صحبت کن.

بازی خیلی سختی داشتیم. تیم سایپا مقابل ما بسته فوتبال بازی می کرد و اجازه نمیداد از فضای پشت مدافعان آنها استفاده کنیم. خدا را شکر توانستیم در یک بازی سخت از معدود موقعیت هایی که به دست آوردیم استفاده کنیم و به پیروزی برسیم.

*هواداران در این بازی استقبال خوبی از شما داشتند.

آنها به ما لطف زیادی داشتند. بعد از باخت در دربی خیلی ناراحت بودند. ما هم همین حال را داشتیم. به همین دلیل هم قسم شدیم تا در چهار بازی آخر قهرمانی را کسب کنیم. ما در این دو بازی به آنها نیاز داریم. به خصوص در دیدار مقابل تراکتورسازی چون اگر در این دیدار به پیروزی برسیم خیلی از راه قهرمانی را طی کرده ایم.

*مجید جلالی بعد از بازی در کنفرانس خود اعلام کرد هر دو گل استقلال مردود بود.

فکر می کنم پنالتی اول مان درست بود. حتی قبل از این پنالتی داور می توانست یک پنالتی دیگر را که خطای ایوبی روی شهباززاده بود را اعلام کند. فکر می کنم در آن صحنه فخرالدینی را شارژ کردند چون میلاد بازیکنی نیست که خود را بی جهت به زمین بیندازد. امروز هم که مسئول کمیته داوران اعلام کرد تمام اتفاقات این بازی درست بود.

*حتما شنیده ای که میداودی را متهم به کم کاری کرده اند.

میلاد دوست صمیمی من است. او یک باغیرت استقلالی است. وقتی با هم در زمین بودیم من لذت می بردم که او با شرافت کامل در زمین حاضر شده است. توپی هم نبوده که او از قصد به بیرون بزند. این انگ ها به او نمی چسبد. چون یک استقلالی هیچ وقت اهل کم کاری نیست. او حتی قبل از بازی برای خود من کری می خواند.

*خیلی ها معتقدند اگر رحمتی نبود استقلال گل های بیشتری دریافت می کرد.

رحمتی وزنه بزرگی برای استقلال است و همه هم این را قبول دارند. او بهترین گلر حال حاضر ایران است. در دقایق پایانی بازی وقتی آن سوپر واکنش را نشان داد من کنار او در زمین بودم. فقط صحنه را نگاه کردم که مهدی چگونه آن توپ را دفع کرد.

*یک آماری است که در تمام بازی هایی که تو در استقلال بودی این تیم به پیروزی رسیده است.

این لطف خدا بوده که شامل حال من شده است.

*فکر می کردی که امسال در استقلال کم بازی کنی؟

من اگر مصدوم نمی شدم این اتفاق نمی افتاد. بعد از آن مصدومیت نصف بازیها را روی نیمکت نشستم. سال اول حضورم در استقلال است و اگر سال های آینده در تیم حضور داشته باشم مطمئنا تلاش خواهم کرد که همیشه فیکس استقلال باشم. 

*خیلی ها می گویند اگر حنیف دچار آن مسائل نمی شد در آن دو بازی به میدان نمی رفتی.

من با یک سرماخوردگی بعد از 9 بازی از ترکیب استقلال بیرون آمدم. حنیف و یا حتی مگویان در ترکیب تیم به میدان رفتند و خدا را شکر بهترین عملکرد را داشتند. فکر می کنم آن سرماخوردگی خیلی بی موقع بود.(باخنده) شاید جالب است بدانید بعد از اتفاقاتی که برای حنیف افتاد من اولین نفری بود که با او تماس گرفتم. هیچ وقت اتفاق نیفتاده که من یا او وقتی بیرون می نشینیم عکس العملی نشان دهیم. بازی نکردن ما هم تشخیص مربیان است و ما به نظر مربیان احترام می گذاریم.

*بازی با تراکتور به نوعی فینال لیگ است.

باید اعتراف کنم بازی فوق العاده حساسی است. از هواداران می خواهیم حتی یک صندلی را خالی نگذارند تا همان طور که مقابل فولاد هت تریک کردیم مقابل تراکتور به سومین پیروزی پیاپی خود در لیگ برسیم. ما تنها هدفمان قهرمانی است و باید به آن دست پیدا کنیم. 

*حرف پایانی.

از فوت مهرداد اولادی خیلی ناراحت شدم. در ملوان و نفت همبازی بودیم. غم بزرگی بود و فکر نمی کنم هیچ چیز بتواند جای خالی او را برای ما پر کند. امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار