e9469a02 074f 498d a293 8f7e01c9e0ce

باشگاه استقلال ضمن اعلام حمایت از بازیکنان امید ملی پوش خود، حمایت خود را از آنها اعلام کرد.

به گزارش استقلال نیوز، هرچند حسرت حضور در بزرگترین آوردگاه ورزش جهان یعنی المپیک برای فوتبال ایران همچنان تداوم دارد، اما این دلیل نمی شود که از زحمات و تلاش هایی که در تیم ملی امید صورت گرفت، بگذریم و آن را نادیده بگیریم. با وجود شکست مقابل ژاپن و حذف از دور مسابقات انتخابی، باشگاه استقلال به همه عوامل این تیم خسته نباشید گفته و از زحمات سه بازیکن خود در این تیم قدردانی می کند.

روزبه چشمی، محسن کریمی و فرشید اسماعیلی سه آبی پوش تیم امید بودند که با همه وجود برای موفقیت این تیم تلاش کردند. در این میان یکی از مسائلی که بیشتر به چشم می آمد این بود که روزبه چشمی با وجود حضور در پست غیر تخصصی، عملکرد قابل قبولی داشت و با همه وجود در خدمت تیم امید بود. اشک های روزبه پس از کسب پیروزی و صعود تیم امید از مرحله گروهی به مرحله حذفی، فراموش شدنی نیست و نشان از فشاری بود که روی این بازیکن وجود داشت. کاپیتان تیم امید، امسال یکی از بهترین های لیگ بوده و در ترکیب استقلال نیز مهره ای کلیدی و اثر گذار محسوب می شود که توانسته خود را به خوبی به فوتبال ایران معرفی کند. تردیدی نیست که کار برای چشمی، کریمی و اسماعیلی تمام نشده است و این سه جوان استقلالی، فرصت بسیاری برای نشان دادن توانایی های خود به فوتبال ایران خواهند داشت.  باشگاه استقلال یک بار دیگر به سه ملی پوش خود خسته نباشید می گید و خطاب به کاپیتان چشمی می گوییم: بلند شو، سرت را بالا بگیر و همواره رویاهای بزرگ داشته باش، رویاهای بزرگ اشخاص بزرگ را به خود جذب می کنند.

سایت رسمی باشگاه استقلال

 

دیدگاه‌ها  
Undertaker44
+1 #1 Undertaker44 1394-11-07 14:05
بزرگترین قربانی تیم امید روزبه بود.اوناع و اقسام حرفا رو واسش دراوردن,از مچ بند قرمز گرفته تا خراب کردن پنالتی و عامل حذف ایران.
ولی با توجه به شکل بازی روزبه و تعصبش تو زمین,من بعید میدونم تو استقلال تاثیر انچنان منفی روش بزاره.ایشالله همون بازی اول با ذوب اهن,یه برد خوب میگیریم,کل تیم شارژ میشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار