najafnejad

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت ما در بازی با تراکتور تصمیم داریم از پرویز مظلومی تقدیر کنیم و هیچ برنامه برای تقدیر از امیر قلعه نوعی نخواهیم داشت

 

به گزارش استقلال نیوز مقداد نجف نژاد در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره دیدار استقلال و تراکتورسازی اظهار داشت: ما خود را برای روزهای سخت آماده کرده بودیم. این بازی برای ما بسیار حساس است. به دنبال کسب پیروزی هستیم تا بتوانیم جام قهرمانی را کسب کنیم.

وی درباره حضور قلعه نویی روی نیمکت تراکتور خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم جام را کسب کنیم باید مقابل هر تیم بزرگی به دنبال پیروزی باشیم. قلعه نویی از بزرگان استقلال است. او جزو سرمایه های این باشگاه است؛ اما ما به دنبال 3 امتیاز هستیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قبل از بازی روز یکشنبه از قلعه نویی تقدیر خواهند کرد یا خیر؛ گفت: ما از مظلومی تقدیر می کنیم، به این دلیل که نتایج خوبی با استقلال کسب کرده است!

وی درباره اینکه برد تراکتور پاداشی را برای بازیکنان و کادر فنی در پی خواهد داشت یا خیر، اذعان داشت: قطعا همین طور است. بازیکنان و کادر فنی در صورت پیروزی در این دیدار پاداش قابل توجهی دریافت خواهند کرد.

نجف نژاد درباره جلسه فردای هیئت مدیره در حضور وزیر ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: اصلی ترین بحث ما در این جلسه بازی های پیش روی استقلال و برنامه ریزی های بهتر خواهد بود. در خصوص حضور وزیر هم چیزی به من نگفته اند.

رئیس فراکسیون مجلس شورای اسلامی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال بیان داشت: چندان در جریان انتخابات نیستم فقط می توانم بگویم با برخی از کاندیداها رابطه نزدیکی دارم. هر سه نفر کارنامه و پیشینه خوبی دارند. امیدوارم حق به حقدار برسد.

نجف نژاد در پایان درباره صحبت های تند حسین هدایتی علیه استقلالی ها گفت: سه تیم در کورس قهرمانی هستند. پرسپولیس هم جزو آنهاست. ممکن است یک تیم در طول فصل فراز و نشیب داشته باشد ولی کسب جام مهم است که انشا... استقلال آن را بدست خواهد آورد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار