sabok dast

مشکلات مالی این روزهای استقلال باعث شده است نوک پیکان انتقادات به سمت شاهرخ سبک دست باشد.

به گزارش استقلال نیوز شاهرخ سبک درست در مصاحبه با خبرگزاری فارس اعلام کردد: اصلا بدقولی در کار نیست. من نسبت به تعهداتم جلوتر از همیشه هستم. شاید طبق قانونی هر باشگاهی باید 50 درصد قرارداد را به بازیکنان بدهد اما کدام باشگاه در ایران این پول را داده است اما ما به بازیکنان استقلال 30 تا 40 درصد قراردادهایشان را پرداخت کرده ایم اما با این حال از بازیکنان به خاطر تحملی کرده کرده اند تشکر می کنم. اما این اعتراض ها چیزی نیست که بخواهد عواقب بدی برای باشگاه داشته باشد. اول فصل هم چنین اتفاقاتی رخ داده بود اما در ابتدای فصل این مسئله با تحمل و صبوری و همدلی حل شد.

وی افزود: دلیل دیر پرداخت شدن پول هم زیاد است یکی پرداخت نشدن پول از سوی شرکت ریرا، کانون ایران نوین و اپراتورهایی که با ما قرارداد داشتند. همچنین به دلیل تعهداتی که باشگاه از قبل به یکسری از افراد داده بود احکام قضایی پیش آمد و همچنین شکایت بازیکنان خارجی که پرداخت پول به آنها فوری بود. باشگاه باید این مسائل را به تیم بگوید تا توجیه شوند دلیل این دیر پرداخت شدن ها کجا بوده است.

سبک دست ادامه داد: بحث فسخ قرارداد با من هم این نیست. بلکه باشگاه قرار است اسپانسر جدیدی بیاورد در نتیجه نوع همکاری من هم با باشگاه تغییر می کند. قرار است باشگاه در مسیری باشد که خود باشگاه راسا امور اقتصادی را در دست داشته باشد و من هم در این مسیر کمک می کنم.

دیدگاه‌ها  
AREFABI
0 #1 AREFABI 1394-11-07 18:13
فاجعه اینه که افشارزاده چیزی از اقتصاد نمیدونه راس امور بشه!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار