sabok dast

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال معتقد است شارژ مالی و پرداخت پاداش بازیکنان وظیفه هیات مدیره باشگاه استقلال است تا بازیکنان با روحیه بهتری در ادامه مسابقات ظاهر شوند

به گزارش اسقلال نیوز شاهرخ سبک دست در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با پرداخت پاداش از سوی افشارزاده به بازیکنان استقلال اظهار داشت: در آستانه دیدار حساس با تراکتورسازی مدیریت باشگاه تصمیم گرفت که بازیکنان را از نظر روحی شارژ کند. به همین دلیل پاداش پیروزی در 2 بازی اخیر و رسیدن به صدر جدول به بازیکنان پرداخت شد.

وی ادامه داد: با روحیه ای که در میان بازیکنان دیدم و انگیزه که در کادرفنی وجود دارد، مطمئنم امروز استقلال برای پیروزی به میدان می رود و به هدف خودش هم می رسد. امیدوارم هواداران نیز به ما کمک کنند تا بتوانیم امسال جشن قهرمانی را برگزار کنیم. دیدار امروز با تراکتورسازی قطعا سخت خواهد بود اما بازیکنان استقلال در 2 هفته اخیر نشان دادند که در پشت سر گذاشتن این کارهای سخت تبحر دارند.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان با اشاره به انتخاب تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: به نظرم انتخاب بسیار شایسته ای را از سوی مجمع فدراسیون فوتبال شاهد بودیم. تاج در 8 سال گذشته توانسته رابطه خوبی را با باشگاهها برقرار کند و الان هم بهترین انتخاب بود. به او بابت این انتخاب تبریک می گویم و امیدوارم در کارش موفق باشد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار