JHG

شهاب جهانیان عنوان کرد:در انتها بازی دیروز کسی علیه پرویز مظلومی شعار نداد پس نتیجه میگیریم هواداران با ادامه کار با مظلومی موافق هستند!

به گزارش استقلال نیوز شهاب جهانیان در گفت و گو با کاپ،درباره شکست استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: روز گذشته در ورزشگاه آزادی بودم و من هم مثل هواداران استقلال از نتیجه به دست آمده ناراحت شدم اما ما باید این را در نظر بگیریم که استقلال در این فصل مشکلاتی را داشت و مظلومی در زمینه بازیکن دستش بسته بود. ما تلاش کردیم تا نیم فصل بازیکنان مورد نظر این مربی را جذب کنیم اما متاسفانه بازیکنان مورد نظر با دیگر باشگاهها قرارداد داشتند و به رغم تلاش هیات مدیره جذب آنها شدنی نبود. تیم ما در خط دفاعی و خط هافبک با خلاهایی روبرو بود.

وی در ادامه افزود: تیم ما بیش از 20 هفته صدرنشین بود و این موضوع توقعات را بالا برد اما حالا هم شانس قهرمانی در لیگ را داریم و ضمنا یک پای فینال جام حذفی هستیم و اگر آنجا برنده شویم یک جام آورده ایم.

جهانیان درباره ناراحتی هواداران استقلال در پایان بازی دیروز نیز گفت: به هوادار استقلال حق می دهیم اما آنها می دانند که هیات مدیره تمام تلاش خود را بکار بست وبه نظرم در طول تاریخ باشگاه استقلال هیچ هیات مدیره ای اینقدر تلاش نکرده بود.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان درباره سرنوشت مظلومی و اینکه نجف نژاد گفته است او برکنار می شود بیان داشت: ما فردا درباره این موضوع صحبت می کنیم. هر تصمیم هم که گرفته شود با حضور مدیرعامل و همه اعضا خواهد بود. ما درباره  مظلومی نظر هواداران خود را هم رصد می کنیم و تا جایی که من دیدم در پایان بازی دیروز هواداران علیه  مظلومی شعاری ندادند. یادمان باشد که وقتی مردم خواستار ماندن کی روش در تیم ملی شدند و این موضوع به گوش نهادهای مختلف رسید وی ماندگار شد و حالا هم نظر مردم و هواداران استقلال برای ما اهمیت دارد. 

جهانیان در پایان گفت: از همه مسئولان باشگاه می خواهم که در حوزه و حیطه وظایف خودشان اظهار نظر کنند.

دیدگاه‌ها  
shayan
0 #1 shayan 1395-02-20 19:31
نه بابا . اول فصل چرا گوش ندادید تا به این روز بیوفتیم ؟؟ گیر چه کسایی افتادیم تو هییت مدیره . فقط یه مربی بزرگ خارجی و تغییر کامل هییت مدیره می تونه این شرایط رو درست کنه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار