kj 1

به گزارش استقلال نیوز هافبک مد نظر باشگاه استقلال از اعتصاب بازیکنان استقلال شکه شد.

فاتون توسکی که تا ساعاتی دیگر ایران را ترک می کند آخرین حرف هایش را به کاپ، زد. او  گفت: من امروز به دفتر مدیرعامل باشگاه رفته بودم و با مربی و مسوولان استقلال به صحبت پرداختم. قرار بود یک تمرین ساده داشته باشیم اما وقتی به محل تمرین رفتم دیدم شرایط فرق می کند. من با پیش زمینه ذهنی و همان چیزی که صبح به من گفته بودند به تمرین رفتم و پس از اینکه فهمیدم باید بازی کنم و برخلاف توافق مان بود شوکه شدم.

وی ادامه داد: اول اینکه من به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای باید همه جوانب را در نظر بگیرم وقتی قرارداد ندارم، نمی توانم بازی کنم. اگر  مصدوم شوم چه اتفاقی می افتد، چه کسی جوابم را می دهد. دوران حرفه ای ام به پایان می رسد و بدون اینکه قراردادی داشته باشم باید از میدان دور بمانم. برای همین نه تنها من بلکه هر بازیکن  حرفه ای دیگری نیز بیاید حاضر نمی شود با این شرایط تیم کار کند.

همبازی سابق مهدی مهدوی خاطرنشان کرد:من  ساعت 14:30 به محل تمرین استقلال رفتم اما هیچکس حضور نداشت. بازیکنان یک ساعت و نیم بعد آمدند. به من گفتند ساعت تمرین فرق کرده است اما یکی از بازیکنان استقلال به من گفت ما برای این دیر آمده ایم که پول های مان را نداده بودند برای همین اعتصاب کرده بودیم. این موضوعی بود که مرا به فکر واداشت و صادقانه بگویم شوکه شدم. من برای پول و درآمد فوتبال بازی می کنم اگر من قرارداد می بستم و پولم را نمی دادند چه کار می توانستم بکنم. این اصلا خوب نیست که باشگاهی با بازیکنانش قرارداد ببندد ولی پول شان را ندهد. این اصلا اصولی و حرفه ای نیست.

توسکی در پایان گفت: من ایران را ترک می کنم اما از استقلالی ها می خواهم بروند درباره من و توانایی هایم سوال کنند تا بفهمند توسکی چه کسی بود.آنها بعدا متوجه می شوند توسکی چه کسی بود.

کاپ

دیدگاه‌ها  
AREFABI
+1 #1 AREFABI 1394-11-07 19:33
خب پس بری بهتره!چون هنوز از کمالات افشارزاده و هیت مدیره خبر نداری!
نقل قول کردن
shayan
0 #2 shayan 1394-11-07 20:50
خنده داره همه ی این اتفاقات . کرار می فرماید : " فوتبال ایران مسخره است . "
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار