g

تیم دوم پایتخت که از اول فصل با هزار ترفند دنبال قهرمانی لیگ برتر بود در آخر با نائب قهرمانی فصل را تمام کرد

به گزارش استقلال نیوز تیم های صبای قم و استقلال تهران از هفته سی ام لیگ برتر ساعت 18 امروز در ورزشگاه یادگار امام شهر قم به مصاف هم رفتند.

براساس این گزارش، این دیدار در نهایت با حساب یک بر یک به پایان رسید.

بر این اساس در این دیدار ابتدا تیم میزبان توسط محمد قاضی به گل رسید و موفق شد توسط این بازیکن از زاویه بسته در دقیقه 28 دروزاه مهدی رحمتی را باز کند.

در ادامه و به دلیل خطایی که مدافع تیم قمی روی بهنام برزای انجام داد بیژن حیدری داور بازی اعلام ضربه پنالتی به سود تیم استقلال کرد. امید ابراهیمی در دقیقه 32 پشت ضربه ایستاد و با یک شوت در خلاف جهت حرکت دروازه بان صبا گل مساوی و دهمین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند.

* * * *

هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز برگزار شد و در یکی از حساس ترین مسابقات دو تیم پرسپولیس تهران و راه آهن تهران در حضور 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی به دیدار هم رفتند و در نهایت این مسابقه با نتیجه ....

بعد از اینکه 10 دقیقه نخست این بازی کاملا سردرگم و محتاطانه دنبال شد تا اینکه پس از آن بازی کاملا به سود پرسپولیس شد اما حملات جسته و گریخته این تیم توسط محسن فروزان دفع شد ویا مدافعان پرتعداد راه آهن اجازه خودنمایی به پرسپولیسی ها را ندادند و این نیمه با حساب بدون گل تمام شد. 

با آغاز نیمه دوم تغییر چندانی در روند بازی صورت نگرفت. بازهم پرسپولیس صاحب توپ و میدان بود. دو گل استقلال خوزستان کمی پرسپولیسی ها را دچار استرس کرده بود. درخشش محسن فروزان هم منجی تیمش شده بود تا اینکه طوفان پرسپولیسش شروع شد. رامین رضاییان روی یک پنالتی مشکوک، در دقیقه 82 دروازه راه آهن را باز کرد. دو دقیقه بعد احمد نوراللهی روی پاس مسلمان، دروازه خالی را باز کرد تا فاصله دو برابر شود.

این پایان کار نبود. گل دقیقه 89 مهرداد محمدی بازی را 2-1 کرد تا امید پرسپولیس برای قهرمانی از بین برود و آب سردی بر پیکره هواداران وارد شود.

پرسپولیس به طرز محشتناک به حملات خود شدت داد اما هیچ کدام به گل تبدیل نشد تا پرسپولیس علی رغم پیروزی در این دیدار به دلیل پیروزی 2-0 استقلال خوزستان به خاطر سه تفاضل گل کمتر، رتبه دوم را به خود اختصاص داد و دستش از رسیدن به جام کوتاه ماند.

راه آهن هم با 25 امتیاز پانزدهم شد و به لیگ دسته یک سقوط کرد و بعد از 11 سال به دیگر جایی در سطح اول فوتبال ایران نخواهند داشت

کاپ

دیدگاه‌ها  
saeed-taji
0 #1 saeed-taji 1395-02-25 12:55
خطا رو دروازبان انجام داد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار