d1647f32 bb34 4b04 8925 4c39960cfb9c

پیشکسوت تیم استقلال گفت: اگر مشکلات مالی در باشگاه استقلال هرچه زودتر جمع و جور نشود اوضاع خطرناک خواهد شد.

 

به گزارش استقلال نیوز سعید لطفی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره شرایط این روزهای تیم استقلال اظهار داشت: متاسفانه وضعیت به گونه ای شده که مشکلات مالی برای این تیم ایجاد خطر کرده است. استقلال در شرایط خیلی خوبی تا قبل از تعطیلات مسابقاتش را به پایان رساند اما حالا به نظر می رسد بحث مالی تا اندازه ای این تیم را به حاشیه نزدیک کرده است.

وی افزود: البته باشگاه استقلال با مدیریت بهرام افشارزاده قطعا وارد این قبیل حواشی نخواهد شد. خوشبختانه کادر مدیریتی باشگاه استقلال از افراد باتجربه و بادرایت تشکیل شده که به خوبی با مشکلات این چنینی از خود واکنش مثبت نشان می دهد. ولی با این همه باید مراقب همه اوضاع باشند.

مدافع اسبق استقلال اضافه کرد: تیم های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس همواره سوژه خوبی برای به حاشیه رفتن از سوی مخالفانشان هستند. به همین خاطر قطعا خیلی ها منتظر چنین روزهایی می مانند تا از این طریق به استقلال ضربه بزنند. استقلال قطعا از بخت های مسلم قهرمانی در این فصل است اما اگر قرار باشد مشکلات مالی این تیم تداوم پیدا کند اوضاع برای این تیم خطرناک خواهد شد.

لطفی همچنین درباره غیبت حنیف عمران زاده در دیدار مقابل ذوب آهن گفت: امین حاج محمدی جوان با انگیزه و آینده داری است که می تواند از فرصت به دست آمده در ترکیب استقلال به عنوان یک هدیه استفاده کند. قطعا در شرایط عادی کنار زدن حنیف کار آسانی نیست اما حاج محمدی می تواند با درخشش در مصاف مقابل ذوب آهن خودش را به کادر فنی و ترکیب اصلی تحمیل کند.

بازیکن سابق استقلال اضافه کرد: عمران زاده از دوستان صمیمی من است و خودش و بازی اش را دوست دارم. اما در صورت درخشش حاج محمدی در دیدار بعدی استقلال حتی ممکن است او نیمکت نشین بازی بعد استقلال هم بشود.

پیشکسوت استقلال در این باره که چه راهکاری برای مقابله با خط حمله پرمهره ذوب آهن برای استقلال مفیدتر است گفت: اتفاقا این ذوب آهن است که باید نگران خط دفاعی خودش باشد. استقلال با بازیکنان فوق العاده ای که در خط حمله و هافبک دارد باعث آزار و اذیت هر تیمی است.

لطفی در پایان اضافه کرد: قطعا استقلال باید بازی مقابل سپاهان در اصفهان را بار دیگر مقابل ذوب آهن تکرار کند. حمله از دقیقه صفر و هجوم بردن به دروازه این تیم باعث میشود تا شاگردان گل محمدی برنامه هایشان برای یورش به سمت دروازه استقلال را فراموش کنند. مطمئن هستم استقلال با تدارک یک برنامه هجومی از اصفهان با دست پر بر می گردد.

دیدگاه‌ها  
AREFABI
+1 #1 AREFABI 1394-11-08 10:52
هر وقت در مورد درایت افشارزاده حرفی زده میشه چهارستون تنم میلرزه!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار