9dbbce33 e561 4258 94bf 2457ddac9dc3

مدیران باشگاه به عیادت مسئول نقل انتقالات سال گذشته تیم استقلال رفته و جویای حال او شدند

به گزارش استقلال نیوز علی  نظری که هفته گذشته به دلیل پارگی تاندون تحت عمل جراحی قرار گرفته بود این روزها دوران نقاهت خود را سپری می کند. منصور پورحیدری، نصرالله عبداللهی، امین نوروزی و محسن خدایی مدیران استقلال بودند که با حضور در منزل نظری از وی عیادت کردند.

* * * *

کاروان تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل ذوب آهن در فینال جام حذفی روز 8 خرداد ساعت 15 عازم آبادان خواهند شد. همچنین قرار است آنها بعد از بازی شب را در این شهر مانده و روز 10 خرداد ساعت 12 ظهر به تهران بازگردند. 

بر اساس این گزارش، فرزاد مجیدی در این باره گفت: آبی پوشان در مدت اقامت خود در خرمشهر در هتل کاروانسرا اردوی خود را برگزار خواهند کرد. 

دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن روز 9 خرداد برگزار خواهد شد.

* * * *

پرویز مظلومی  و فرزاد مجیدی به نمایندگی از باشگاه استقلال به خرمشهر سفر خواهند کرد تا بازدیدی از چمن و امکانات محل برگزاری دیدار فینال داشته باشند.

طبق اعلام سازمان لیگ قرار است این بازی در تاریخ 9 خرداد در خرمشهر برگزار شود. به همین دلیل سرمربی استقلال قصد دارد قبل از این بازی به خرمشهر سفر کرده تا شرایط این ورزشگاه را بسنجد. مظلومی و مجیدی اواخر هفته آینده به خرمشهر سفر خواهند کرد.

* * * *

با توجه به اینکه تا روز فینال جام حذفی نزدیک به دو هفته زمان باقی است کادر فنی استقلال برای اینکه بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند روز جمعه یک دیدار دوستانه را برنامه ریزی کرده است.

البته هنوز نام حریف مشخص نشده و آبی پوشان در حال رایزنی هستند تا با یک تیم از لیگ یک دیدار دوستانه برگزار کنند.

* * * *

باتوجه به مسایل مطرح شده در خصوص مسابقه فینال جام حذفی، باشگاه استقلال اعلام می کند صحبت های لازم توسط فرزاد مجیدی مدیر تیم استقلال مطرح شده و این باشگاه صحبت دیگری در این مورد ندارد.

کاپ

دیدگاه‌ها  
شایان ap
+1 #1 شایان ap 1395-02-28 14:08
چه عجب فدراسیون جلوی لابی اصفهانیا وایساد.البته اینم از رو اجباره چون برنامه های تیم ملی به هم میریزه و کیروش دعواشون میکنه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار