deaf2635 986d 405c 823b 3f8de4285a59

بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: من از پیشکسوتان باشگاه استقلال توقع دارم 10 روز ما را حمایت کنند و حامی تیم ما باشند

به گزارش استقلال نیوز بهرام افشارزاده در گفت و گو با کاپ درباره دیدارش با یکی از پیشکسوتان رسانه اظهار داشت: روز گذشته به ملاقات اردشیر لارودی رفتم. او از بزرگان اهل قلم در عرصه ورزش است که تأثیرگذاری زیادی هم در فوتبال داشته و روز گذشته هم رهنمودهای خیلی خوبی برای بنده و باشگاه استقلال داشتند.

وی در این باره که بهرام شفیع مجری برنامه ورزش و مردم ادعا کرده که افشارزاده از دست او ناراحت است گفت: اصلا از دست این مجری قدیمی و خوب کشورمان ناراحت نیستم و احتمالا اخبار به غلط به ایشان منتقل شده است. ما رابطه خوبی با هم داریم و برای شفیع و برنامه خوب شان آرزوی بهترین ها را دارم.

سرپرست باشگاه استقلال همچنین در ارتباط با آکادمی تیم های پایه استقلال خاطر نشان کرد: از حسن روشن خواسته ام تا فردا لیست مربیان مد نظرش برای کار در رده های مختلف را به من بدهد تا هرچه سریعتر کار را آغاز کنیم. باشگاه استقلال می تواند با پرداختن به آکادمی فوتبال پایه خود تا چند سال دیگر از نظر بازیکن بی نیاز شود.

وی همچنین درباره اینکه وضعیت مگویان در بازی فینال چه می شود گفت: مشکل باین بازیکن را هم حل کردیم و این بازیکن هماره تیم استقلال به خرمشهر می رود.

افشارزاده در ارتباط با اینکه کمیته انضباطی حکم داده تا استقلال بازی اول خانگی اش در لیگ برتر شانزدهم را بدون تماشاگر برگزار کند و آیا به این حکم اعتراضی صورت خواهد گرفت گفت: خیر ما اعتراضی به این حکم نداریم و آن را می پذیریم.

وی درباره جلسه بعدی هیدت مدیره باشگاه استقلال گفت: قرار بود این هفته که می آید جلسه داشه باشیم ولی به واسطه فشردگی کارها آن را به زمانی دیگر موکول کردیم.

سرپرست باشگاه استقلال همچنین تشکری هم از یکی از معاونان باشگاهش انجام داد و گفت: باید از دکتر نوروزی معاونت پزشکی باشگاه تشکر ویژه داشته باشم که در این مدت به دلیل حساسیت بالای مسابقات استقلال با پوشیدن لباس ورزشی کنار کادر فنی در زمین تمرین حضور پیدا می کند و از نزدیک روند کار بازیکنان مصدوم را زیر نظر می گیرد. 

افشارزاده همچنین تأکید کرد: از همه پیشکسوتان باشگاه می خواهم که در این 10 روز باقیمانده تا دیدار فینال از تیم استقلال حمایت کنند تا با کمک آنها و همت بازیکنان و کادر فنی بتوانیم جام را برای هواداران به تهران بیاوریم.

سرپرست باشگاه استقلال در این ارتباط که گفته می شود دل نوشته هایی که از وی منتشر می شود ار خودش نمی نویسد گفت: اتفاقا من هم خطم خوب است و هم ادبیاتم. همه این نامه ها و مطالب را هم خودم می نویسم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار