poor heydari

منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال گفت:خدا را شکر امسال استقلال از نظر مالی شرایط خوبی داشته است

به گزارش استقلال نیوز منصور پورحیدری در گفت و گو با کاپ، در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: فکر می کنم فشار تمرینات باعث شده که بازیکنان از نظر بدنی خسته شوند. ما یک بازی دوستانه را هم مقابل دانشجویان برگزار کردیم. به نظرم بازی خوبی انجام ندادیم. اشتباهات زیادی داشتیم. البته بازی های تدارکاتی برای شناختن نقاط ضعف و قوت است. 15 روز هم که تا فینال جام حذفی فرصت داشتیم. فقط مجبور بودیم تمرین کنیم.

وی ادامه داد: واقعا من نگران بازی فینال هستم. گرمای هوا نه برای استقلال خوب است و نه برای ذوب آهن. نمیدانم چرا این اتفاق افتاد و قرار شد فینال در خرمشهر برگزار شود. باید صبر کنیم تا روز بازی ببینیم چه اتفاقاتی می افتد.

سرپرست استقلال درباره اینکه این روزها شایعه حضور منصوریان در استقلال قوت بیشتری گرفته، افزود: در ابتدا باید بگویم هیات مدیره و مدیرعامل مختار هستند برای این تیم تصمیم بگیرند اما صحبت حضور مربی برای فصل بعد در این شرایط فعلی روی استقلال تاثیر منفی می گذارد. منصوریان یک استقلالی تمام عیار است و در این سال ها کارنامه درخشانی داشت. اما به نظر من در این شرایط که استقلال باید در فینال جام حذفی به میدان برود بحث انتخاب سرمربی به بازیکنان و کادر فنی انرژی منفی می دهد. 

پورحیدری درباره مشکلات مالی ادامه داد: خدا را شکر امسال استقلال از نظر مالی شرایط خوبی داشته است. امیدوارم قبل از فینال هم بازیکنان درصدی از مطالباتشان را بگیرند.

وی درباره اینکه قرار است روی نیمکت استقلال حضور داشته باشد گفت: من باید زودتر از اینها روی نیمکت حضور پیدا می کردم اما به دلیل دکترم اجازه نداد این اتفاق نیفتاد. البته برایم بلیت گرفتند. باید ببینم تا روز بازی چه اتفاقاتی می افتد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار