23ae32ac d84c 4028 b8c2 572e3cf7faed

مراسم رونمایی از جام قهرمانی مسابقات حذفی کشور در شلمچه آغار شد

به گزارش استقلال نیوز محمدرضا ساکت در حاشیه رونمایی از جام قهرمانی حذفی اظهار داشت:امروز یک روز قبل از فینال جام حذفی است. جام حذفی براساس مصوبه سازمان لیگ از این به بعد در خرمشهر برگزار می شود. امروز کاپ قهرمانی با حضور نمایندگان دو تیم فینالیست و حضور جمعی از ورزشکاران رونمایی شده و در محل شهدای شلمچه متبرک خواهد شد.جام قهرمانی در مناطقی که نمادهای فرهنگی شهر خرمشهر هستند تبرک پیدا می کند. 

وی افزود: سپس جام در پل آزادی به شهدای نیروی دریایی تقدیم شده و نماز مغرب و اعشاء مهمان مردم قهرمان خرمشهر خواهد بود. میثاق با شهدا برگزار می شود و همچنین مدالی که طراحی شده است به شکل پلاک است.

ساکت افزود:روی مدال ها شعاری است که نوشته شده «سلام بر قهرمان هایی که مدال آنها پلاک آنها بود» هدف این است که دفاع مقدس با فوتبال پیوند داشته باشد و  این برنامه های فرهنگی است که در نظر گرفته شده است.

* * * *

حجت الله بهمنی در حاشیه مراسم رونمایی از جام قهرمانی حذفی در خرمشهر اظهار داشت: اینجا مکان مقدسی است و عزیزان مملکت در اینجا به شهادت رسیدند. بحمدالله رب العالمین با همکاری منطقه آزاد اروند و فرمانداری خرمشهر به همراه هیات فوتبال استان خوزستان و تربیت بدنی همه هماهنگی ها انجام شده است تا در پایان کار نیز مراسم اختتامیه ای در شأن نام و یاد این عزیزان برگزار شود.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار