bnjlk

حواشیه بازی امروز استقلال و ذوب آهن در فینال جام حذفی به این شرح است که هواداران استقلال از ساعات های نخست امروز در مقابل هتل محل اسکان بازیکنان استقلال تجمع کردند

به گزارش استقلال نیوز تیم استقلال و ذوب آهن از ساعت 21 امشب در چارچوب دیدار فینال جام حذفی در ورزشگاه اروندان به مصاف یکدیگر می‌روند.

تعدادی از هواداران استقلال با حضور مقابل در هتل کاروانسر محل اقامت استقلال خواهان گرفتن عکس سلفی و امضا از بازیکنان هستند که به همین خاطر ماموران نیروی انتظامی مقابل در حاضر شدند تا افراد متفرقه به هتل نروند. در این راستا از لیدرهای باشگاه استقلال هم کمک گرفته شد.

همچنین در این بین یکی از هواداران پرچم بزرگ سفیدرنگی را به همراه آورده بود که روی آن دو ستاره که نشان دهنده قهرمانی استقلال در آسیا است حک شده بود. این روزها بحث ستاره‌های استقلال کری زیادی بین هواداران این تیم و پرسپولیس به وجود آورده است.

 بازیکنان استقلال و ذوب آهن در هتل کاروانسرا حضور دارند و در طول روز هنگام صرف ناهار و صبحانه و ... بارها با یکدیگر روبرو می‌شوند. کاملا مشخص است که مسئولان و بازیکنان دو تیم از این بابت ناراضی هستند اما با توجه به اینکه تنها یک هتل در شهر وجود دارد چاره‌ای به جز این برای دو تیم وجود نداشته است.

فارس

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار