jabari2

پیشکسوت استقلال علی جباری معتقد است پرویز مظلومی باید همچنان در سکان هدایت تیم استقلال باقی بماند

به گزارش استقلال نیوز علی جباری در گفت و گو با خبرنگار کاپ درخصوص شایعه برکناری مظلومی از استقلال اظهار داشت: کار درستی نیست پرویز مظلومی برای استقلال زحمت کشیده و تیم را از لحاظ میانگین سنی بسیار جوان کرده است. او باید بماند در استقلال و در سال دوم برنامه اش را پیاده کند.

وی ادامه داد: مشکلات در استقلال بسیار است و کارها به خوبی پیش نمی رود. شما نگاه کنید عنایت اتشی از قدیمیهای استقلال بود که امسال بعنوان یکی از مدیران به باشگاه آمد. مشکلاتی برایش بوجود آمد که در کمتر از سه ماه از باشگاه جدا شد. 

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال همچنین تصریح کرد: هیات مدیره استقلال هیچکدام با یکدیگر هماهنگ نیستند. بیشتر از اینکه مشکلات تیم را حل کنند در رسانه ها در حال مصاحبه کردن هستند اما نباید اتفاقات را در رسانه ها عنوان کنند. بلکه بیشتر باید در جلساتی که بین خودشان وجود دارد موانع را حل کنند. من چند بار در جلسه هیئت مدیره حضور داشتم. باید اعتراف کنم در هیئت مدیره هر کس بیشتر فریاد بزند کارش را پیش می برد. بازیکن باید با نظر سرمربی انتخاب شود اما در اینجا اعضا شب می خوابند صبح یک تصمیم جدید می گیرند. اینگونه نمی شود که هرکس با هرکس رفیق است پیشنهادش را به تیم بدهد.

جباری افزود: هیئت مدیره ای که نمی تواند اسپانسر بگیرد و بیشتر به فکر بازیکن و مصاحبه کردن باشد چه سودی برای باشگاه دارد. درگذشته کمیته فنی تشکیل می شد و در آنجا از بازیکنان مختلفی که به باشگاه پیشنهاد می شد و بهترینها را جذب می کردند اما اکنون اینگونه نیست. 

جباری در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر مشکلات حل شود و استقلال فصل بعد بیشتر از این ضرر نکند.

دیدگاه‌ها  
ma
0 #1 ma 1395-03-11 16:21
بخش بزرگی از تقصیر گردن ما طرفدارا هستش . طرفدارای لنگ چه ببازن و چه ببرن از تیمشون حمایت میکنن و پشتشن محکم و با غرور از تیمشون میگن حتی وقتی رده چهاردهم بودن.... ولی ما همینکه یه باخت میدیم ، مربی و بازیکن و مدیر عامل رو هوو میکنیم ... لنگ با همین نوع حمایت از چهاردهم اومد دوم و ما طرفدارا تیم بیست هفته اول بود ولی .....
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار