deaf2635 986d 405c 823b 3f8de4285a59

بهرام افشارزاده در واکنش به صحبت های معینی گفت: تغییری در معاونت باشگاه صورت نمی گیرد و نظری جویباری در این سمت باقی خواهد ماند.

 

به گزارش استقلال نیوز سرپرست باشگاه استقلال گفت:توانستیم طی یک فقره چک بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم و خوشبختانه دیگر بازیکنان از این نظر دغدغه ای نخواهند داشت.
بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با اتفاقاتی که در تمرین روز چهارشنبه استقلال رخ داد، اظهار داشت: از اول هم مشخص بود که رفع می شد. بحثی وجود نداشت. باشگاهی هست که قدمت 60، 70 ساله دارد و نمی خواهد حق کسی را تضییع کند. فقط از دید بازیکنان نگاه نکنید. وضعیت اقتصادی کشور طوری است که تمام باشگاهها و ارگان ها مشکل مالی دارند.
وی افزود: ما از اول گفته بودیم که پول بازیکنان را می دهیم اما آنها نیز باید کمی صبورانه عمل کنند. ما هم بسیار جدی در پی حل این مشکلات هستیم. در هر صورت توانستیم طی یک فقره چک بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم و خوشبختانه دیگر بازیکنان از این نظر دغدغه ای نخواهند داشت.
سرپرست باشگاه استقلال همچنین درباره دیدار تیمش مقابل ذوب آهن تصریح کرد: بازیکنان در این مدت تمرینات خود را به صورت جدی دنبال کردند و انشاالله با بهترین وضعیت به مصاف ذوب آهن می روند. شنیدم خسرو حیدری هم مصدوم شده اما سایر بازیکنان قطعا می توانند جای او را پر کنند. البته پیگیر وضعیت حیدری هم هستیم تا هر چه سریعتر بهبود پیدا کند.
افشارزاده درباره آخرین وضعیت عقد قرارداد با توسکی، بازیکن دورگه خارجی گفت: تکلیف این بازیکن را فردا در جلسه ای که با کادرفنی داریم، روشن می کنیم. البته اکثر کارهای قراردادش نیز حل شده و تست پزشکی داده که باید جوابش را بگیریم. من چندین بار گفتم که تنها نظر کادرفنی و پرویز مظلومی برایمان مهم است و اگر او تایید کند، قرارداد این بازیکن نهایی می شود.
وی در واکنش به اینکه معینی اعلام کرده بود قرار است جلسه هیات مدیره برگزار شده و تغییراتی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: من یک سوال دارم. مگر ما باید هر هفته جلسه هیات مدیره بگذاریم؟ بقیه باشگاهها را نیز اینطور رصد می کنید؟ ما هر زمان که لازم باشد، دور هم جمع می شویم و تصمیم گیری لازم را انجام می دهیم.
سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه اعلام شده بود قرار است نظری از معاونت باشگاه کنار برود، گفت: قرار نیست تغییری صورت بگیرد. ما کارهای خود را پیش می بریم و در قبال شایعات نیز نظری ندارم.

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار