deaf2635 986d 405c 823b 3f8de4285a59

بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال گفت تا روز دوشنبه لیست ورود و خروجی استقلال مشخص خواهد شد

به گزارش استقلال نیوز بهرام افشارزاده در گفت و گو با کاپ، در خصوص برد تیم ملی والیبال ایران مقابل چین در انتخابی المپیک اظهار داشت: واقعا به تیم ملی والیبال خسته نباشید می گویم. آنها جانانه بازی کردند. باید بگویم چین یک زمانی حاکم دنیا بود و کمتر تیمی می توانست آن را شکست دهد اما به خوبی توانستیم از پس آنها بربیاییم و یک گام دیگر به المپیک نزدیک شویم. 

وی درباره جلسه روز گذشته اش و انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی عنوان کرد:واقعا روز سختی بود. نزدیک به 5 ساعت جلسه داشتیم. من واقعا روز گذشته روز سختی را داشتم و خوشحالم که توانستیم یک تصمیم منطقی و درست بگیریم تا چیزی که هواداران استقلال خواهان آن بودند اتفاق بیفتد.

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه در خصوص لیست ورود و خروج این تیم گفت: روز دوشنبه جلسه دیگری را با منصوریان برگزار خواهیم کرد. قرار است در این جلسه او لیست ورود و خروجش را به ما ارائه دهد. من با او تماس خواهم گرفت و درباره اردو هم با او صحبت خواهم کرد. ما یک اردوی خارجی را برگزار خواهیم کرد. باید روی این اردو کار کنیم تا بچه ها از نظر بدنی شرایط خوبی پیدا کنند.

وی درخصوص مصاحبه های معینی علیه نجف نژاد و اختلاف نظر در هیات مدیره تصریح کرد: آقای معینی وقتی میخواست وارد جلسه شود این کار را انجام داد. من هم از آنها خواستم که کوتاه بیایند. واقعا بد است که دو بزرگ چنین رفتاری با یکدیگر داشته باشند. این فضا، فضای خوبی نیست چون ممکن است دیگران از این فضا سوءاستفاده کنند. خدا را شکر که این مشکل زود حل شد.

افشارزاده در خصوص اینکه وزیر ورزش خواهان این شده است که مطالبات مظلومی پرداخت شود خاطرنشان کرد: من هیچ صحبتی با آقای مظلومی نداشتم چون تلفنش خاموش بود. با او تماس خواهم گرفت و سر یک فرصت مناسب از او دعوت خواهیم کرد تا از وی تقدیر کنیم.

 وی در پایان افزود: قطعا سعی می کنیم تیم خوب و آماده ای برای حضور در لیگ آینده ببندیم تا هواداران از همان هفته اول به یاری تیمشان بیایند و برای رسیدن به قهرمانی به ما کمک کنند. از پیشکسوتان نیز می خواهم که به منصوریان کمک کنند تا سرمربی جدید کارش را خوب انجام دهد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار