50556dd5 d76f 4f5b ad0d 2fbca32854a7

هواداران استقلال که امروز به دلیل دخالت بی مورد وزارت ورزش تصمیم به تجمع گسترده مقابل وزرات ورزش داشتند به قول خود وفا کردند

به گزارش استقلال نیوز هواداران تیم فوتبال استقلال تهران امروز برای دومین بار جلوی درب وزارت ورزش تجمع اعتراض آمیز داشتند و نسبت به اتفاقات اخیر و شایعه تغییر مدیرعامل و گزینه های موجود و همچنین اقدامات وزیر ورزش موضع شدیدی گرفتند.

بعضی از آن ها با در دست داشتن کاغذهایی که رویش نوشته شده بود؛ وزیر پرسپولیسی نمی خواهیم واکنش تندی به قضایای اخیر داشتند.

* * * *

هواداران تیم آبی پوش پایتخت که چند روز قبل به خاطر تغییر سرمربی تیمشان مقابل وزارت ورزش تجمع کردند و در نهایت با انتخاب منصوریان راضی شدند، امروز بار دیگر مقابل این وزارتخانه تجمع کردند.

بعد از اینکه دیروز اعلام شد وزارت ورزش دستور توقف یارگیری در استقلال را داده، هواداران آبی پوش پایتخت از صفحه اینستاگرام رئیس جمهوری تا فیفا پیش رفتند و حالا هم برای اعتراض به این تصمیم مقابل وزارت ورزش تجمع کرده اند.

* * * *

بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال بعد از حضور هواداران معترض جلوی درب وزارت ورزش، به نزد آنها رفت و دقایقی با آنها صحبت کرد. افشارزاده در خلال صحبت هایش به آنها گفت که در استقلال می ماند و قصد ترک این تیم را ندارد. او همچنین این دلگرمی را داد که باشگاه، همچنان در بازار نقل و انتقالات فعال خواهد بود.

هواداران معترض هم بعد از پایان صحبت های افشارزاده با سر دادن شعار حمایتت می کنیم؛ پشت سرپرست باشگاه خود درآمدند.

کاپ

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار