749c2963 373b 4b9c 898e f43304dc7b41

آتیلا حجازی پیشکسوت استقلال امروز به همراه منصور خان پور حیدری در تمرین استقلال شرکت کرد.


به گزارش استقلال نیوز آتیلا حجازی در گفت وگو با کاپ،درباره حضورش در تمرین امروز استقلال اظهار داشت: حضور من در تمرین استقلال به خاطر دیدار با دوستان و عزیزانم است. من استقلال را تیم خودم می دانم از یک سالگی در کنار این تیم بوده ام و با این تیم بزرگ شده ام. امروز اینجا آمده ام تا منصور پورحیدری ، پرویز  مظلومی، حسین ترابپور و تمام دوستانم را ببینم. خوشحالم از اینکه منصور پورحیدری دوباره به تمرین آمد. منصورخان اسطوره باشگاه استقلال است و زحمات و تلاش هایی را که کشیده است تا ابد فراموش نمی شود. البته با پورحیدری در تماس هستم و مرتب به ایشان سر می زنم.فکر می کنم امروز هواداران با حضور پورحیدری هدیه خوبی گرفتند.

وی ادامه داد: اینجا خانه همه ما استقلالی هاست. خدا راشکر می کنم که استقلال را دوست داشته و همیشه در کنار این تیم بوده ام. چه در روزهایی که با استقلال بودم و چه روزهایی که با این تیم نبودم همیشه آرزوی موفقیت را برای تیم محبوبم داشته ام و مطمئن هستم تیم استقلال در این فصل می تواند با کسب نتایج قابل قبول دل هواداران را شاد کند.

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد آبی پوشان در این فصل بیان داشت: خوشبختانه استقلال در این فصل با تدابیر کادر فنی و تلاش های بازیکنان نتایج خوبی گرفته و علاوه بر اینکه به فینال جام حذفی صعود کرده و صدرنشین لیگ برتر است، می تواند به افتخارات شایسته ای برسد و تا اینجای کار همه چیز مطلوب و ایده آل است و بنده نیز به عنوان یک استقلالی آرزوی موفقیت این تیم را داشته و دعا می کنم.

حجازی در پایان گفت: باز هم درگذشت همایون بهزادی، رضا احدی عزیز را تسلیت می گویم و این دو برای فوتبال ایران زحمات زیادی را کشیده اند. یادو خاطره آنها برای همیشه زنده می ماند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار