jabari2

سلطان علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال به صحبت های قنبرزاده واکنش نشان داد و اعلام کرد قنبرزاده باید مدیریت خود را در نفت بررسی کند ببیند چه بازدهی موفقی داشته است!

به گزارش استقلال نیوز علی جباری در گفت و گو با کاپ، در خصوص بیانیه ای که امروز این کمیته علیه منصور قنبرزاده منتشر کرد، اظهار داشت: ما امروز جلسه ای با بهرام افشارزاده، منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی برگزار کردیم. ما از قنبرزاده گله مند بودیم که این چنین صحبت هایی را مطرح کرده بود. مگر ایشان در نفت تهران عملکرد خوبی داشته که استقلال را زیرسوال می برد. ایشان اگر خوب بود در همان نفت تهران عنوان خوبی را کسب می کرد. به همین دلیل مسئولان استقلال به ما گفتند که علیه ایشان بیانیه صادر کنیم.

وی در خصوص کادر فنی استقلال ادامه داد: من امروز با افشارزاده در خصوص کادر فنی استقلال صحبت کردم. منصوریان مربی بسیار جوان و خوبی است و من به شخصه به وی خیلی علاقه مند هستم اما در خصوص دستیارانش باید بگویم آنها ضعیف هستند. ما این مسایل را به خود افشارزاده هم گفتیم و مقرر شد در جلسه ای با خود منصوریان این مساله را به او بگوییم کادر فنی مظلومی هم ضعیف بود فصل گذشته بارها این مساله را عنوان کردیم. کسی گوش نکرد. امسال هم همین مساله تکرار شد.

جباری در پایان گفت:می خواهم موضوعی را بگویم و  از حمیداستیلی تشکر کنم.او روز گذشته با من تماس گرفت و باعث شد من یکی از دوستانم را که 20 سال از وی خبر نداشتم را پیدا کنم. ما با این بنده خدا رفت و آمد خانوادگی داشتیم اما 20 سال بود که از وی خبر نداشتیم که استیلی باعث شد تا دوباره همدیگر را پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها  
siamak
+1 #1 siamak 1395-03-23 16:17
کاش پارسال هم همینقدر انتقاد میکردی تا مظلومی کلنگ نشه سرمربی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار