poor heydari

منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال معتقد است ماندن بهرام افشارزاده به نفع استقلال است و او نباید از مدیر عاملی استقلال برکنار شود

به گزارش استقلال نیوز منصور پورحیدری در گفتگو با سایت رسمی استقلال درباره آخرین وضعیت استقلال گفت: منصوریان و کادر مدیریتی استقلال برای موفقیت تیم تلاش زیادی می کنند و هواداران باید با حوصله و صبر زیاد از تیم حمایت کنند. تا به امروز بازیکنان خوبی جذب استقلال شدند و البته که اسکلت اصلی تیم نیز حفظ شده است که موضوع بسیار خوبی است.

وی افزود: تحلیل من این است که سال خوبی در انتظار استقلال است. از زمانی که منصوریان به استقلال آمده روزهای خوبی شروع شده است و فکر می کنم که با حفظ این روند و حضور یک کادر فنی قوی استقلال در نتیجه گیری نیز موفق عمل کند.

پورحیدری در پایان گفت: امیدوارم در نهایت افشارزاده در استقلال ماندنی شود. او می تواند کمک استقلال باشد و بر خلاف برخی انتقادات کمک های زیادی به استقلال داشته است. مطمئنا ماندن او می تواند به استقلال کمک زیادی انجام دهد و امیدوارم این اتفاق با نظر وزارت ورزش رخ دهد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار